Gå til innhold

Slette Ordbok n80

kul_11

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å lagre masse irriterende ord i ordboka på min Nokia N80 som kommer opp før ordentlig ord. F.eks når jeg skal skrive det så kommer det edu istedenfor. + at ordboka har slutta å lagre nye ord. Så jeg lurer på om det er noen måte jeg kan fikse det? Bryr meg ikke om jeg må kaste telefonen i gølvet et par ganger så lenge ordboka begynner å funke som den skal å jeg blir kvitt alle de irriterende orda.

På forhånd takk

Endret av kul_11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du det går hvis man gjennoppretter til fabrikk oppsettet?

7474359[/snapback]

Ja sannsynligvis. Du kan resette telefonen på 2 måter:

*#7370# = resette tlf til fabrikk innstillinger. Alle data på telefonminnet blir slettet.

*#7780# = soft resette. All data, kalenderdata osv blir bevart. (Muligens også ordboken)

Endret av tulling03
Lenke til kommentar
Det er blitt tatt opp i N80 tråden - sjekk der.

Det man kan redigere er de ordene du selv har lagt inn. Ordene som er der fra før, tror jeg ikke du kan redigere.

7476485[/snapback]

Jeg leser den tråden ganske nøye Chivas, men husker ikke at det har stått hvordan man endrer ordene. KAn du linke..?

Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd dette, men jeg finner ikke den mappa eller filen. jeg har den nyeste FW

7479904[/snapback]

Fant den med en gang jeg...prøv igjen, evt. sjekk om du må vise skjulte filer elns.

Du bruker det programmet vel? Ellers finner du den ikke...

Endret av Chivas
Lenke til kommentar
Side 53 i N80 tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...8entry7169548

Tror faktisk det var svar til deg, i sin tid  :D

Dette er jo ikke noen offisiell måte å gjøre det på, men skal funke :)

7478660[/snapback]

Se det ja, så teit er jeg. Hadde faktisk ikke fått med meg at du svarte på dette. Takker. Det virket fint, men den ligger ikke under c/system/predic, kun c/predic.

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...