Howard Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Altfor lett å finne svarene i denne luken, brukte meg rett tundt ett minutt for å lese og svare på alt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 er jo ikke rette svar som er avgjørende i dette. det er om du har flaks nok til at du får navnet ditt trukket opp fra hatten Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vet det, men det er jo kjekt å måtte lete litt etter svarene (synes jeg hvertfall) Lenke til kommentar
Moro Klumpen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvorfor er det alltid så mange som WHINER om at det er så lett å finne svarene? Hvis det er så forferdelig at det faktisk er lett å finne svarene kan dere bare la vær og svare. Cluet her er jo og bli trekt ut av alle de som har rett svar, ikke være så selvgod og komme med den daglige kommentaren "svarene i dagens luke var altfor lette" Say it to somebody who cares.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvorfor er det alltid så mange som WHINER om at det er så lett å finne svarene? Hvis det er så forferdelig at det faktisk er lett å finne svarene kan dere bare la vær og svare. Cluet her er jo og bli trekt ut av alle de som har rett svar, ikke være så selvgod og komme med den daglige kommentaren "svarene i dagens luke var altfor lette" Say it to somebody who cares.. 7473536[/snapback] Fordi når det første blir gjort til en konkuranse, og det er på en "nerdeside" som dette er det forventet at vi skal få en liten utfordring. Og jeg personlig synes det er en del av det som er kjekt med akkurat dette; Nemlig å måtte lete litt etter svarene Det er flere ganger jeg har synes svarene var ganske lette å finne, men jeg har ikke sagt noe i diskusjonstråden av den grunn, tenkte bare at jeg skulle gi en tilbakemelding om at det var altfor lett denne gangen Lenke til kommentar
InZane.OC Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 er ikke alternativet på spørsmål 3 feil? ifølge wikipedia skal årstallet være et annet Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 foreslår at du leser hele wiki innlegget! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Svar avlagt Håper på CPU-kjøleren, hehe. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det er flere ganger jeg har synes svarene var ganske lette å finne, men jeg har ikke sagt noe i diskusjonstråden av den grunn, tenkte bare at jeg skulle gi en tilbakemelding om at det var altfor lett denne gangen 7474006[/snapback] Alltid en eller flere som syns det er altfor lett vet du. Når disse sier fra hver gang blir det mye whine Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 å ja, akkurat hva jeg trenger! en strømforsyning! Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Feil postet.... Endret 11. desember 2006 av Doleo Lenke til kommentar
Mit Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja to fine premier det der, håper den PSUen har et bra støynivå, samme med CPU-kjøleren. Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 hva menes med navnebror? vil f.eks. silverstone og goldstone være navnebrødre? eller vil to selskaper som begge heter silverstone være navnebrødre? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 hva menes med navnebror? vil f.eks. silverstone og goldstone være navnebrødre? eller vil to selskaper som begge heter silverstone være navnebrødre? 7476055[/snapback] Like navn = navnebrødre! Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Like navn = navnebrødre! 7476072[/snapback] ok. takker Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 er ikke alternativet på spørsmål 3 feil? ifølge wikipedia skal årstallet være et annet 7474062[/snapback] Alternativene er ikke feil... Forsåvidt akkurat det jeg trenger til pcen min Strømforsyningen min er for svak, og jeg har boxed CPU kjøler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå