Gå til innhold

Rayman Wii multiplayer

Jakoozie

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen av dere som har testet rayman raving rabbids med 4 player? Hvordan er det`?

#1. Kan du velge fritt hvilket min game du spiller hver runde? Eller må du følge et visst oppsett/ du må følge historien til spillet?

#2 Hvor mange mini games (ca) har støtte for 4 spillere? Vi alltid minst 4 når jeg spiller partyspill, så dette er viktig for meg. Er de bra, eller er alle de beste mini'ene 1-2 (3) player?

Takker for alle svar. Utdyp gjerne om hvordan dere syns spiller funker som et rent "party spill".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spillet men har ikke prøvd med flere enn bare 1.. Jeg vil however tro at Monkey Ball Banana Blitz er et bedre partyspill etter hva jeg har sett på video reviews.. Der velger du mellom 80 spill eller noe og det har ikke hele det historie aspektet ved seg som rayman har ved at han løper rundt i en verden og gjør minispill.. Håper det hjalp litt ihvertfall :/

- hsds

Lenke til kommentar

Du åpner opp for fritt valg av brett ettersom du går gjennom storymode. Så langt har jeg ikke prøvd no 2,3 eller 4 player samtidig, men det virker som det er mest turbasert. Uansett utrolig mange artige småspill som nok er moro å spille med småsøsken eller jenter som syntes de stakars harene er søte, men ellers ere som sagt over her, Monkey Ball er nok et artigere spill.

Lenke til kommentar

Har spilt noen minigames 2-player, men ikke mer. Har tre kontrollere så vi spiller kanskje 3-player snart.

De aller, aller fleste minigames vi har unlocket hittil (spillt gjennom storymode) er turbaserte, men noen, som "FPS"-spillene går samtidig. Det er nokså artig, selv om jeg føler det kunne vært bedre. Men jeg har egentlig veldig lite å basere dette på da mesteparten av vår spilletid er i Sports og resten i Play.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Her kommer en liten bump i denne tråden :) Gadd ikke lage en egen tråd bare for et spørsmål, som ligner litt på denne tråden.

Kjøpte meg Rayman Wii igår, synes det var kjempemorsomt. Hysterisk morsom humor.

Problemet mitt er hvordan man får til 2-player. Får ikke koblet til det andre settet med kontroller. Hvor og når skal jeg gjøre det??

Takker for svar

Lenke til kommentar
Her kommer en liten bump i denne tråden :)  Gadd ikke lage en egen tråd bare for et spørsmål, som ligner litt på denne tråden.

Kjøpte meg Rayman Wii igår, synes det var kjempemorsomt. Hysterisk morsom humor.

Problemet mitt er hvordan man får til 2-player. Får ikke koblet til det andre settet med kontroller. Hvor og når skal jeg gjøre det??

Takker for svar

7970217[/snapback]

Trykk på sync knappen på wiien og på spaken. ;) (Etter det jeg har lest.)

Lenke til kommentar
Ok, men hvor er sync knappen?

7970470[/snapback]

Wiien: der du setter inn SD korte!

Spaken: der du setter inn batteri!

Det er små røde kanpper.

Edit: jeg har bare 1 spake, så det kan hende jeg tar feil, men tror det er dette du må gjøre. :thumbup:

Endret av TheValue
Lenke til kommentar

Har et spørsmål til jeg. Det har ikke med MP å gjøre, men jeg gidder ikke lage en ny tråd.

Jeg spiller story mode nå, og har kommet til "Bunnies have natural rythme"( ikke helt sikker på skrivemåten der ja :D ) der man skal slå på radio og så slå kaninene ut av brettet.

Det jeg lurer på er om det er en bug i akkurat det spillet, for jeg sliter med å slå ut de siste kaniene eller få slått på den siste radioen.

Takker for svar

Lenke til kommentar
Har et spørsmål til jeg. Det har ikke med MP å gjøre, men jeg gidder ikke lage en ny tråd.

Jeg spiller story mode nå, og har kommet til "Bunnies have natural rythme"( ikke helt sikker på skrivemåten der ja :D ) der man skal slå på radio og så slå kaninene ut av brettet.

Det jeg lurer på er om det er en bug i akkurat det spillet, for jeg sliter med å slå ut de siste kaniene eller få slått på den siste radioen.

Takker for svar

7983410[/snapback]

Tror det er en bugg i spillet. Jeg slet med den lenge. Den vil ikke daske ut kaninene på slutten. Pek ut av skjermen og ta pause, osv. Det går til slutt.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...