Lidskjalv Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Metallica vil nok aldri komme på linja de var, men at de enda kan lage et bra album skal man ikke se bort ifra. Jeg blir ikke klok av skade, og har derfor gode forventninger til dette albumet. Og samma f... om Napster døde, de sugde sammenlignet med andre nedlastnings selskaper uansett. jammen...nngghhh!.....drit i napster...døh...det er prinsippet da, assa. de skuffa der ikke sant, og skuffa oppatt med å lansere verre og verre album, ya knuw. og så den derre dokusåpen da, eeeeh! kill me! ouch! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Prinsippet med å bli forbanna fordi noen slapp ut ens singel før den egentlig skulle bli sluppet? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Cover og tittel: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ahahhahahahah hohohohohoho hihihihihihi *knis* bæsj tiss og promp lizm. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Det er bare dumt og tro at Metallica noen gang vil bli det de var, og det tror jeg mange har innsett. Folk må innse det. Selv om folk mener at det nye arbeidet suger, så vil jeg og mange andre fans sitte og digge det, rett og slett av den grunn av at vi er fanboys alle sammen. Metallica kan gi ut ei countryplate (enda en? tihi) men oss fans vil fortsatt sitte og si at: "hmm, dette er jo ikke så verst dette." Hvorfor? Jo, det har jeg allerede sagt. Vi er fanboys. Hvorfor er vi det? 'Cuz it's 'Tallica Ps. St. Anger eide, de vil ikke skuffe meg med nytt materiale Endret 28. desember 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja, sant som solen står opp i øst det der! Selvom St. Anger skuffet meg en del, så skal det nye albumet kjøpes på release, uten tvil. Martin Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det er bare dumt og tro at Metallica noen gang vil bli det de var, og det tror jeg mange har innsett. Folk må innse det. Selv om folk mener at det nye arbeidet suger, så vil jeg og mange andre fans sitte og digge det, rett og slett av den grunn av at vi er fanboys alle sammen. Metallica kan gi ut ei countryplate (enda en? tihi) men oss fans vil fortsatt sitte og si at: "hmm, dette er jo ikke så verst dette." Hvorfor? Jo, det har jeg allerede sagt. Vi er fanboys. Hvorfor er vi det? 'Cuz it's 'Tallica Ps. St. Anger eide, de vil ikke skuffe meg med nytt materiale Hmm... du er den første jeg har hørt som liker den plata Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 St.Anger er faktisk ikke så verst, sammenlignet med andre "mainstream - releases" det året, tekstene er dog alikevel det eneste store positive med plata. De og "Dirty Window". Lenke til kommentar
Grand Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 st anger ble recorda i en periode som bandet var i en lættis periode, men har hørt i ett intervju at det nye albummet vil bli som Master of Puppets og Black Album, noe som i min mening er de to beste ^^ og kirk hammet sa "its got soloes all the way through" Lenke til kommentar
noodles Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det er mykje bra med St. Anger. Stilige riff og tekstar, men alt for få riff og kvar er soloane? Moralen frå St. Anger er: Det er ein solo pr. song og ikkje eit riff. Eg vonar dei ikkje går for ei total omvending og vert blinda av å vere for mykje anti-St. Anger på den nye plata, for då kan det gå gale i den andre retninga. Eg vert litt uroa når Lars stadfestar at den nye plata vert definitivt ikkje som St. Anger og dei freistar å "trygge" fansen ved å stemple St. Anger som noko dei ikkje vil ta i med ei ildtang. Eg vonar dei heller klarar å ta med seg det gode frå St. Anger og blande det med den gode, gamle thrashen. Forresten, pirketid; det vart sagt at den nye plata vil vere "the missing link" mellom ... And Justice For All og The Black Album, ikkje MoP-Black. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 St.Anger er faktisk ikke så verst, sammenlignet med andre "mainstream - releases" det året, tekstene er dog alikevel det eneste store positive med plata. De og "Dirty Window". St.Anger gikk ifra alt hva Metallica egentlig var, nemlig et Thrash Metal band... St. Anger minner meg om noe drit et par fjortisser har tatt opp i garasjen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 St.Anger er vel nærmere thrash enn det load og reload var? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Så lenge det er håp om et bra album så lever jeg i håpet! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 St.Anger er vel nærmere thrash enn det load og reload var? Det er det vel ingen tvil om. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nei det synes ikke jeg heller, men alikevel. "St.Anger gikk ifra alt hva Metallica egentlig var, nemlig et Thrash Metal band" Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Så lenge det er håp om et bra album så lever jeg i håpet! Synes ingen av dem var noe særlig thrash jeg, like mye drit alle tre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 St. Anger er vel litt thrash møter nu metall? Ikke 80s Metallica i hvertfall. Dette Metallica-albumet har vært rett rundt hjørnet lenge nå. Dette begynner å lukte Chinese Democracy. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er vel ikke akkurat mye KoRn over St.anger er det vel? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Dette Metallica-albumet har vært rett rundt hjørnet lenge nå. Dette begynner å lukte Chinese Democracy. Er du seriøs liksom? ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå