Gå til innhold

Nytt Metallica-album rett om hjørnet, hva tror du?

Martin-sama

Anbefalte innlegg

Metallica vil nok aldri komme på linja de var, men at de enda kan lage et bra album skal man ikke se bort ifra.

Jeg blir ikke klok av skade, og har derfor gode forventninger til dette albumet.

Og samma f... om Napster døde, de sugde sammenlignet med andre nedlastnings selskaper uansett.

jammen...nngghhh!.....drit i napster...døh...det er prinsippet da, assa. de skuffa der ikke sant, og skuffa oppatt med å lansere verre og verre album, ya knuw. og så den derre dokusåpen da, eeeeh! kill me! ouch!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare dumt og tro at Metallica noen gang vil bli det de var, og det tror jeg mange har innsett. Folk må innse det.

Selv om folk mener at det nye arbeidet suger, så vil jeg og mange andre fans sitte og digge det, rett og slett av den grunn av at vi er fanboys alle sammen. Metallica kan gi ut ei countryplate (enda en? :wee: tihi) men oss fans vil fortsatt sitte og si at: "hmm, dette er jo ikke så verst dette."

Hvorfor? Jo, det har jeg allerede sagt. Vi er fanboys. Hvorfor er vi det? 'Cuz it's 'Tallica :thumbup:

Ps. St. Anger eide, de vil ikke skuffe meg med nytt materiale :cool:

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar
Det er bare dumt og tro at Metallica noen gang vil bli det de var, og det tror jeg mange har innsett. Folk må innse det.

Selv om folk mener at det nye arbeidet suger, så vil jeg og mange andre fans sitte og digge det, rett og slett av den grunn av at vi er fanboys alle sammen. Metallica kan gi ut ei countryplate (enda en? :wee: tihi) men oss fans vil fortsatt sitte og si at: "hmm, dette er jo ikke så verst dette."

Hvorfor? Jo, det har jeg allerede sagt. Vi er fanboys. Hvorfor er vi det? 'Cuz it's 'Tallica :thumbup:

Ps. St. Anger eide, de vil ikke skuffe meg med nytt materiale :cool:

Hmm... du er den første jeg har hørt som liker den plata :p

Lenke til kommentar

st anger ble recorda i en periode som bandet var i en lættis periode, men har hørt i ett intervju at det nye albummet vil bli som Master of Puppets og Black Album, noe som i min mening er de to beste ^^ og kirk hammet sa "its got soloes all the way through"

Lenke til kommentar

Det er mykje bra med St. Anger. Stilige riff og tekstar, men alt for få riff og kvar er soloane? Moralen frå St. Anger er: Det er ein solo pr. song og ikkje eit riff. Eg vonar dei ikkje går for ei total omvending og vert blinda av å vere for mykje anti-St. Anger på den nye plata, for då kan det gå gale i den andre retninga. Eg vert litt uroa når Lars stadfestar at den nye plata vert definitivt ikkje som St. Anger og dei freistar å "trygge" fansen ved å stemple St. Anger som noko dei ikkje vil ta i med ei ildtang. Eg vonar dei heller klarar å ta med seg det gode frå St. Anger og blande det med den gode, gamle thrashen.

Forresten, pirketid; det vart sagt at den nye plata vil vere "the missing link" mellom ... And Justice For All og The Black Album, ikkje MoP-Black.

Lenke til kommentar
St.Anger er faktisk ikke så verst, sammenlignet med andre "mainstream - releases" det året, tekstene er dog alikevel det eneste store positive med plata.

De og "Dirty Window".

St.Anger gikk ifra alt hva Metallica egentlig var, nemlig et Thrash Metal band... St. Anger minner meg om noe drit et par fjortisser har tatt opp i garasjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...