catolap Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Å sånn ja, misforsto jeg. Hehe. Trudde du mente at dem spilte av "the good..."-klippet på turneene før black. My bad Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) å ja, nei da misforsto jeg vel også på en måte, at de enda spiller "ecstasy of gold" er jeg fullt klar over. Endret 4. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Er ikke så lenge siden jeg leste på Ultimate-guitar at albumet vil bli som en krysning mellom ...And Justice for All og Black Album. At lange, melodiske og "tunge" sanger vil dominere det neste albumet, det er gode nyheter! Noen av titlene var litt teite Men så lenge sangene er bra, er jeg fornøyd. Gleder meg! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hehe, de titlene der er, som Lars uttalte "silly working titles". Blir garantert ikke titler som "Glass Cow" osv Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er ikke så lenge siden jeg leste på Ultimate-guitar at albumet vil bli som en krysning mellom ...And Justice for All og Black Album. At lange, melodiske og "tunge" sanger vil dominere det neste albumet, det er gode nyheter! For min del var det heller dårlige nyheter, i og med at jeg synes både AJFA og s/t-albumet er dårlige greier Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tar dette her i stedet for å lage en ny tråd, jeg.. På wikipedia står det "According to a Norwegian newspaper (dated Decemeber 12th, 2007), Metallica has been rumored to have refused to do anymore shows in Europe past their present June tour dates, so they can begin a summer tour in the US for the new record in 2008".. Løy Lars til oss på konserten!? :O De MÅ da komme tilbake hit neste år!? :O Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har da vært kjent en stund det, de drar mest sannsynlig tilbake til USA igjen rundt midten av juni. Lars sier jo det samme på hver konsert han Jaja, jeg skal uansett se dem i Praha, blir fett Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Bra for metallica. jeg kommer aldri til å kjøpe det uansett. Ikke etter napster saken. metallica døde etter and justice for all. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Da drar jeg til Rock Am Ring ellernoe, ass.. Men uansett, de sa Praha etter de sa at de ikke skulle mer i europa.. Og dda dukker sikkert Oslo opp .. Håper jeg.. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 De skal til Rock am Ring ihvertfall, skal prøve å komme meg dit Å boikotte Metallica bare på grunn av napstersaken syntes jeg er litt ekstremt, det er nå min mening. Dette albumet skal forhåndsbestilles. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kill 'em All er måten Metallica skal høres ut, og det kommer aldri til å skje igjen. Jeg tror de lager "St. Anger 2" og at det kommer til å bli slakta akkurat som St. Anger. Lenke til kommentar
huf Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kill 'em All er måten Metallica skal høres ut, og det kommer aldri til å skje igjen. Jeg tror de lager "St. Anger 2" og at det kommer til å bli slakta akkurat som St. Anger. Haha. Hahahaha. Kunne ikkje venta anna kommentar frå deg. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 jeg vet nå ikke hva jeg skal tro om dette, egentlig... jeg håper jo selfølgelig det blir like bra som noe av det litt eldre. Men nei.. får se når det kommer:) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kill 'em All er måten Metallica skal høres ut, og det kommer aldri til å skje igjen. Jeg tror de lager "St. Anger 2" og at det kommer til å bli slakta akkurat som St. Anger. Haha. Hahahaha. Kunne ikkje venta anna kommentar frå deg. wtf? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Gidder ikke å lese gjennom alt, så: Hva heter det nye albumet? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tror ikke det er fastsatt enda. http://en.wikipedia.org/wiki/Metallica'...th_studio_album Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Bra for metallica. jeg kommer aldri til å kjøpe det uansett. Ikke etter napster saken. metallica døde etter and justice for all. Ikke vær så politisk korrekt a... Den Napster-saken var at Ulrich ble forbannet fordi "I Dissapear" hadde lekket ut før de hadde utgitt den, og jeg skjønner han godt jeg. Lars Ulrich er heller ikke noen stor stygg ulv som "alle" tror, de legger jo ut bootlegs på livemetallica.com blant annet. Kill 'em All er måten Metallica skal høres ut, og det kommer aldri til å skje igjen. Jeg tror de lager "St. Anger 2" og at det kommer til å bli slakta akkurat som St. Anger. Feil, ...And Justice For All er slik Metallica skal høres ut. De perfeksjonerte thrash-sjangeren, dro den videre ved å lage lengre og mer progressive sanger, noe annet enn den formelen Slayer hele tiden brukte. St. Anger 2 blir det selvsagt ikke. St.Anger ble laget i en vanskelig periode for bandet. Newsted stakk, Hetfield på rehab, og den skiva er bedre enn ryktet sitt, utrolig bra riffing på den skiva. Endret 27. desember 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Metallica vil nok aldri komme på linja de var, men at de enda kan lage et bra album skal man ikke se bort ifra. Jeg blir ikke klok av skade, og har derfor gode forventninger til dette albumet. Og samma f... om Napster døde, de sugde sammenlignet med andre nedlastnings selskaper uansett. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 St. Anger 2 blir det selvsagt ikke. St.Anger ble laget i en vanskelig periode for bandet. Newsted stakk, Hetfield på rehab, og den skiva er bedre enn ryktet sitt, utrolig bra riffing på den skiva. Enig. Men jeg håper mer på en St. Anger 2, enn at bandet skal prøve å lage musikk de har utviklet seg i en retning vekk fra, kun for å gi den gamle fanbasen som hater St. Anger det de vil ha. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 St. Anger var i og for seg elendig i starten, men etterhvert som jeg hørte gjennom plata et par ganger ble det ikke så dårlig likevel. Men selvfølgelig, ikke noe jeg foretrekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå