Gå til innhold

Nytt Metallica-album rett om hjørnet, hva tror du?


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Er ikke så lenge siden jeg leste på Ultimate-guitar at albumet vil bli som en krysning mellom ...And Justice for All og Black Album. At lange, melodiske og "tunge" sanger vil dominere det neste albumet, det er gode nyheter!

 

For min del var det heller dårlige nyheter, i og med at jeg synes både AJFA og s/t-albumet er dårlige greier :no:

Lenke til kommentar

Tar dette her i stedet for å lage en ny tråd, jeg..

 

På wikipedia står det "According to a Norwegian newspaper (dated Decemeber 12th, 2007), Metallica has been rumored to have refused to do anymore shows in Europe past their present June tour dates, so they can begin a summer tour in the US for the new record in 2008".. Løy Lars til oss på konserten!? :O De MÅ da komme tilbake hit neste år!? :O

Lenke til kommentar
Bra for metallica. jeg kommer aldri til å kjøpe det uansett. Ikke etter napster saken. metallica døde etter and justice for all.

 

Ikke vær så politisk korrekt a...

 

Den Napster-saken var at Ulrich ble forbannet fordi "I Dissapear" hadde lekket ut før de hadde utgitt den, og jeg skjønner han godt jeg.

 

Lars Ulrich er heller ikke noen stor stygg ulv som "alle" tror, de legger jo ut bootlegs på livemetallica.com blant annet.

 

 

Kill 'em All er måten Metallica skal høres ut, og det kommer aldri til å skje igjen.

 

Jeg tror de lager "St. Anger 2" og at det kommer til å bli slakta akkurat som St. Anger.

 

Feil, ...And Justice For All er slik Metallica skal høres ut. De perfeksjonerte thrash-sjangeren, dro den videre ved å lage lengre og mer progressive sanger, noe annet enn den formelen Slayer hele tiden brukte.

 

St. Anger 2 blir det selvsagt ikke. St.Anger ble laget i en vanskelig periode for bandet. Newsted stakk, Hetfield på rehab, og den skiva er bedre enn ryktet sitt, utrolig bra riffing på den skiva.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
St. Anger 2 blir det selvsagt ikke. St.Anger ble laget i en vanskelig periode for bandet. Newsted stakk, Hetfield på rehab, og den skiva er bedre enn ryktet sitt, utrolig bra riffing på den skiva.

Enig. Men jeg håper mer på en St. Anger 2, enn at bandet skal prøve å lage musikk de har utviklet seg i en retning vekk fra, kun for å gi den gamle fanbasen som hater St. Anger det de vil ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...