Martin-sama Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 hvis de klarer å pakke inn noen gode gitarsoloer så skal jeg kjøpe plata....ble utrolig skuffet av st.anger når de ikke fikk inn noe skikkelig gitarsoloer. metallica er liksom simple men rå, gitarsoloer! 7579646[/snapback] Dessverre så er det en som postet tidligere i tråden, som nevnte at de ikke skulle ha de tradisjonelle gitarsoloene på dette albumet. Jeg håper at Metallica klarer å gjøre et skikkelig comeback før de etterhvert gir seg, og jeg tror de greier det også, men om det blir dette albumet vet jeg ikke. - Martin Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Håper ikke det blir nok ett album uten soloer... Er jo Solo i "the New Song" Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Skal godt gjøres å lage et like elendig album som St.Anger så pilen kan jo bare peke opp... 7573235[/snapback] Kommer med en påstand nå, hadde det vært et annet band som hadde laget St.Anger så hadde mange fler likt det. Det fikk jo gode kritikker, men folk forventet tydligvis et nytt Puppetz. Albumet er bra, masse gode riff og tøffe partier. 7573376[/snapback] Jeg klarte ikke sounden på albumet, og da spesielt den alt for skarpe tromme sounden. Lenke til kommentar
sh- Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Saint Anger hadde ingen soloer.. men likte albumet ganske godt for det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Metallica-fansen er faen meg helt besatte av gitarsoloer... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Finner de gamle Kirk soloene som konge jeg! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Finner de gamle Kirk soloene som konge jeg! 7594272[/snapback] Helt enig! Jeg skjønner ikke hvorfor folk misliker soloene til Kirk, jeg digger dem. Til Kaptein Halvdan: Gitarsoloer gjør jo på en måte sangene mer spennende, for meg er gitarsoloen høydepunktet i en sang Master of Puppets soloen - Martin Endret 28. desember 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Halvdan: Haha, du sier noe. For min del så gir jeg faen i soloene så lenge de tunge riffa er der. 02.22 -> . Er jo håp men det var ikke det lengste partiet med go'riff. Endret 28. desember 2006 av tjalla Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Halvdan: Haha, du sier noe. For min del så gir jeg faen i soloene så lenge de tunge riffa er der. 02.22 -> . Er jo håp men det var ikke det lengste partiet med go'riff. 7594888[/snapback] Riffet etter soloen i The New Song! Uber-riff, eier hardt + at det varer lenge Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Ja, klart tøffe riff er viktig også. Men på 5:40 på Master of Puppets, fy flate....Det er gåsehud til steder som holder seg sensurert på et forum altså. Det er så kult. Ingen riff "gir" meg det samme! - Martin Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Metallica-fansen er faen meg helt besatte av gitarsoloer... 7594235[/snapback] Noko som er forståeleg sidan du kan finne ein del soloar på Metallica sine album. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Soloene er en viktig del av Metallica, derfor mange (deriblant meg) da St. Anger var strippet for gitarsoloer. Albumet er fortsatt meget bra, men det mangler liksom noe uten soloene. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det at så mange føler at gitarsoloene bærer metallica-låter sier egentlig ganske mye om kvaliteten på låtene, eller hva? Speaking of... ang. det klippet fra youtube ("the other new song") som nettopp ble posta her: FY FAEN I HELVETE for et gigantisk antiklimaks av en gitarsolo. HAHA! Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 the new song og the other new song hadde jo heilt grei gitar.. spesielt the new song... probleme e james, han synge jo so elendi.. stemma va noke heeeilt anna på dei gode gamle som ride the lightning;P Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Det at så mange føler at gitarsoloene bærer metallica-låter sier egentlig ganske mye om kvaliteten på låtene, eller hva? Hvis det var meg du siktet til, så sa jeg ikke at det er Soloene som bærer sangene, jeg sa/mente at de gjør noe ekstra med sangene, som gjør dem bedre. Sangene er gode uansett, men enda bedre med solo Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Men er det ingen sikker release dato enda? Er det mange som skal kjøpe seg albumet ved release? Det skal ihvertfall jeg! - Martin Endret 6. januar 2007 av Martin-sama Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kommer garantert til å kjøpe det på release!! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Nå er jeg faen meg lei av å vente!! Kommer ikke det jævla albumet snart? Først så skriver de at det skal komme seint i 2006 og deretter tidlig i 2007 og deretter våren 2007 og det har enda ikke kommet. Jeg er møkk lei av å vente!!!11! edit: Årets største nedtur! Det kommer ikke før i Februar i 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Untitled_Metallica_album Endret 23. september 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nå er jeg faen meg lei av å vente!! Kommer ikke det jævla albumet snart? Først så skriver de at det skal komme seint i 2006 og deretter tidlig i 2007 og deretter våren 2007 og det har enda ikke kommet. Jeg er møkk lei av å vente!11! edit: Årets største nedtur! Det kommer ikke før i Februar i 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Untitled_Metallica_album 9553186[/snapback] Newsflash: Velkommen etter Det er jo ikke så lenge til nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå