Gå til innhold

Nytt Metallica-album rett om hjørnet, hva tror du?


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De er i hvert fall unge og talentfulle, og en av de få banda som faktisk kan lage en viss form for Trash Metal (noe som Metallica ikke klarte etter Burton døde). Tekstene suger kanskje, men jeg tror Trivium, hvis de holder sammen lenge nok, vil etter hvert bli noe av det beste innenfor nyere Trash Metal.

 

On-topic: Etter Load, Reload, Garage Inc. og Saint Anger, tviler jeg på at Hetfield og Ulrich klarer å lage noen sanger som engang er verdig de som kan bli funnet på deres tidligere album.

7510532[/snapback]

Trivium va jo oppvarmingsband for maiden på dinna touren so dei helde på me no...

å eg va i vestlandshallen.. å der spelte dei elendi.. ingen rytme eller noken ting. kan ikkje sammenlignast me metallica

Lenke til kommentar
De er i hvert fall unge og talentfulle, og en av de få banda som faktisk kan lage en viss form for Trash Metal (noe som Metallica ikke klarte etter Burton døde). Tekstene suger kanskje, men jeg tror Trivium, hvis de holder sammen lenge nok, vil etter hvert bli noe av det beste innenfor nyere Trash Metal.

 

On-topic: Etter Load, Reload, Garage Inc. og Saint Anger, tviler jeg på at Hetfield og Ulrich klarer å lage noen sanger som engang er verdig de som kan bli funnet på deres tidligere album.

7510532[/snapback]

Trivium va jo oppvarmingsband for maiden på dinna touren so dei helde på me no...

å eg va i vestlandshallen.. å der spelte dei elendi.. ingen rytme eller noken ting. kan ikkje sammenlignast me metallica

7531499[/snapback]

 

Second that.. Lo meg ihjel da bassisten i Trivium kora.. Herregud så forferdelig..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Tekstene suger kanskje, men jeg tror Trivium, hvis de holder sammen lenge nok, vil etter hvert bli noe av det beste innenfor nyere Trash Metal.

7510532[/snapback]

 

Right. Det vil i såfall være siste spiker i kisten for "nyere Trash Metal". Jeg så dem live som oppvarmingsband for Iron Maiden i vestlandshallen for en drøy mnd siden, og tristere saker har jeg aldri sett. Det eneste som var i nærheten av interessant med opptredenen var at det så ut som de hadde øvd mye mer på headbanging enn å bruke instrumentene de faktisk hadde tatt med seg opp på scenen. Vokalen var også grusom.

 

Men nok OT

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Å si at Metallica har levert skit er virkelig å dra den for langt. De har ikke lervert like bra de siste gangene som de har gjort før, men det er da virkelig ikke så dårlig.

 

Det er da også positivt at de har fått inspirasjon fra tidligere klassikere, jeg tror som sagt tidligere at dette albumet kan bli bra :)

 

-

Martin

 

(Hvis leifene tok en tur innom, så er det fordi jeg er trøtt ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...