CurSe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det albumet skal jeg hvert fall ikke kjøpe på lanseringsdagen har jeg funnet ut. St.Anger skuffet veldig mye for min del, kun en sang jeg liker til en viss grad(The Unnamed Feeling). Hvis de fortsetter i samme spor som St.Anger så kan de seile sin egen sjø for min del. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, det er det som er dumt. Så dokumentar av Metallica, det er jo helt klart uenigheter i gruppen når det kommer til hva slags musikk de skal spille. Håper det blir litt mer gitarsoloer og fengende riff i det nye albumet. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg tror jeg kommer til å høre det, og jeg tror jeg kommer til å bli skuffet. Men jeg kommer til å prøve å ha ett så åpent sinn som mulig, bandet har jo laget ekstremt bra musikk før, så de er forhåpenligvis i stand til å gjøre det igjen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bandet sier jo at de har fått stor inspirasjon av å spille hardtslående klassikere som Fight Fire With Fire og Disposable Heroes i sommer. Gleder meg enormt. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Bandet sier jo at de har fått stor inspirasjon av å spille hardtslående klassikere som Fight Fire With Fire og Disposable Heroes i sommer. Gleder meg enormt. 7491345[/snapback] Endelig noen gode nyheter! Det var på tide Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) "The new other song" starter tamt, men får litt Puppets-vibber av riffa i midtpartiet Endret 13. desember 2006 av tjalla Lenke til kommentar
sh- Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 elsker den sangen. elsker metallica. kommer til å elske det nye albumet Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 ...og at albumet kommer til å suge 7475458[/snapback] jepp, enig der Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Haha, syns bildet er litt tidig (selvom jeg liker trommene på den cden) Lenke til kommentar
gimme Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg tror ikke at de klarer å slå gjennom med en knallsterk plate, men den kan bli ganske bra da Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Gleder meg ganske så mye, blir nok kjøpt med en gang den kommer i butikkene Mener forresten å huske at den ble utsatt til sommeren, men jeg finner ikke igjen kilden nå. Og bare en liten godbit til de som ikke har sett den enda, så er dette visstnok første gang Metallica spiller Orion live etter begravelsen til Cliff: http://www.youtube.com/watch?v=c4Qg_LASANw Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Gleder meg ganske så mye, blir nok kjøpt med en gang den kommer i butikkene Mener forresten å huske at den ble utsatt til sommeren, men jeg finner ikke igjen kilden nå. Og bare en liten godbit til de som ikke har sett den enda, så er dette visstnok første gang Metallica spiller Orion live etter begravelsen til Cliff: http://www.youtube.com/watch?v=c4Qg_LASANw 7497778[/snapback] Det der var imponerende Lenge siden jeg har "lett" etter noe Metallica, takk for den! Uansett. Jeg fikk høre de to nye sangene utifra dette forumet. Hør på den der... Tungt og bra! Men, når det skippes til da scena blir rød, da er jo det en helt syk sang! Det er jo et latterlig kult riff!! Den lille "greia" med gitaren rett før James begynner å syne er faen meg kult. Bare min mening Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 jeg liker the black album best. og så har de en del gode enkeltsanger etter det. st. anger var det dårligste så langt synes jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Gleder meg ganske så mye, blir nok kjøpt med en gang den kommer i butikkene Mener forresten å huske at den ble utsatt til sommeren, men jeg finner ikke igjen kilden nå. Og bare en liten godbit til de som ikke har sett den enda, så er dette visstnok første gang Metallica spiller Orion live etter begravelsen til Cliff: http://www.youtube.com/watch?v=c4Qg_LASANw 7497778[/snapback] Første gang var på Rock Am Ring i sommer, fikk du ikke med deg hypen? De spilte jo hele MoP live, fulgte gigen på webstream, var jo himmelen = The New Song, i best kvalitet. Slutten er helt rå, soloen, riffet og stemmen blir bare bedre utover i sangen. Endret 14. desember 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Gleder meg ganske så mye, blir nok kjøpt med en gang den kommer i butikkene Mener forresten å huske at den ble utsatt til sommeren, men jeg finner ikke igjen kilden nå. Og bare en liten godbit til de som ikke har sett den enda, så er dette visstnok første gang Metallica spiller Orion live etter begravelsen til Cliff: http://www.youtube.com/watch?v=c4Qg_LASANw 7497778[/snapback] Takk for link! Det var følelser i den opptredenen der altså.. Robert er som skapt for Metallica, liker han mye bedre enn Jason. Lenke til kommentar
huf Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Haha, syns bildet er litt tidig (selvom jeg liker trommene på den cden) 7497666[/snapback] Ulrich byttar forhåpentligvis (for min del) ut bossbøttene til fordel for skikkelige trommer på det neste albumet. Liten quote: Referring to the controversial, low-fi production on 2003's "St. Anger", Ulrich said that he's "taken the drums out of the cardboard boxes" this time, and that lead guitarist Kirk Hammett will lay down guitar solos on this record. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Hmm..Syntes det er litt dumt, jeg er for gitarsoloer altså.. Det gjør absolutt noe med sangene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 I og med at Trivium nettopp slapp et bedre Metallica-album enn Metallica selv har gjort de siste 10 årene kunne det kanskje vært en ide å betale unggutta som låtskrivere? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Metallica har blitt gamle og grå. På tide å gi seg på bunn. Endret 19. august 2007 av Glint Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 I og med at Trivium nettopp slapp et bedre Metallica-album enn Metallica selv har gjort de siste 10 årene kunne det kanskje vært en ide å betale unggutta som låtskrivere? 7509327[/snapback] Tekstene til Trivium er søppel. We Are The Fire (Anthem) som skrekkeksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå