Gå til innhold

Nytt Metallica-album rett om hjørnet, hva tror du?

Martin-sama

Anbefalte innlegg

Det albumet skal jeg hvert fall ikke kjøpe på lanseringsdagen har jeg funnet ut. St.Anger skuffet veldig mye for min del, kun en sang jeg liker til en viss grad(The Unnamed Feeling). Hvis de fortsetter i samme spor som St.Anger så kan de seile sin egen sjø for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg ganske så mye, blir nok kjøpt med en gang den kommer i butikkene :)

Mener forresten å huske at den ble utsatt til sommeren, men jeg finner ikke igjen kilden nå.

Og bare en liten godbit til de som ikke har sett den enda, så er dette visstnok første gang Metallica spiller Orion live etter begravelsen til Cliff:

http://www.youtube.com/watch?v=c4Qg_LASANw

7497778[/snapback]

Det der var imponerende :D Lenge siden jeg har "lett" etter noe Metallica, takk for den!

Uansett. Jeg fikk høre de to nye sangene utifra dette forumet.

Hør på den der...

Tungt og bra! Men, når det skippes til da scena blir rød, da er jo det en helt syk sang! Det er jo et latterlig kult riff!! Den lille "greia" med gitaren rett før James begynner å syne er faen meg kult.

Bare min mening :D

Lenke til kommentar

Mener forresten å huske at den ble utsatt til sommeren, men jeg finner ikke igjen kilden nå.

Og bare en liten godbit til de som ikke har sett den enda, så er dette visstnok første gang Metallica spiller Orion live etter begravelsen til Cliff:

7497778[/snapback]

Første gang var på Rock Am Ring i sommer, fikk du ikke med deg hypen? De spilte jo hele MoP live, fulgte gigen på webstream, var jo himmelen :)

= The New Song, i best kvalitet. Slutten er helt rå, soloen, riffet og stemmen blir bare bedre utover i sangen. Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

7497778[/snapback]

Takk for link! Det var følelser i den opptredenen der altså.. :)

Robert er som skapt for Metallica, liker han mye bedre enn Jason.

Lenke til kommentar
Haha, syns bildet er litt tidig (selvom jeg liker trommene på den cden)

7497666[/snapback]

Ulrich byttar forhåpentligvis (for min del) ut bossbøttene til fordel for skikkelige trommer på det neste albumet.

Liten quote:

Referring to the controversial, low-fi production on 2003's "St. Anger", Ulrich said that he's "taken the drums out of the cardboard boxes" this time, and that lead guitarist Kirk Hammett will lay down guitar solos on this record.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...