SideburnsKongen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Mener jeg hørte noe om at de skulle i studio i januar.. Mulig det er feil.. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Studio? De har jo vært i studio siden mars, mann Med unntakt av turneen da selvfølgelig Endret 10. januar 2008 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) De må vel begynne å bli ferdige i studio snart nå, og gå over til mixing-fasen. Endret 10. januar 2008 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Studio? De har jo vært i studio siden mars, mann Med unntakt av turneen da selvfølgelig Syns det hørtes litt rart ut ja.. Hørte det bare av en kompis jeg så, studio i januar, og release i februar eller no sånt.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Derfor turneen i sommer het Escape from the Studio, vøtt. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har likt alle Metallica platen så langt (selv om St.Anger var litt skuffende) og jeg tipper på at den nye blir bra for mine ører også. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Derfor turneen i sommer het Escape from the Studio Sick of the Studio, vøtt. Endret 11. januar 2008 av Enojo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Whatever, jeg VAR hvertfall der på turneen Lenke til kommentar
noodles Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Turneen i fjor ... uh, forfjor heitt Escape from the Studio. Dei har vore så lenge i studio at dei har hatt to "lei-studioet-turnear", er ikkje akkurat Motörhead-tilstandar med ein dag eller to i studio og ferdig arbeid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ahaa...jaja. JEG VAR DER. HAH! Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg også Steike så fett! *minner minner* Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg var på Sick of the Studio.. Var faenmeg bra! Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ah, ja, Sick of the Studio var vel det jeg mente.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hørte nettopp igjennom Master of Puppets. (Lenge siden sist.) Det må faen meg være en av tidenes metallplater, kanskje tidenes thrash-metallplate. Tekstene er pur genialitet og det går en rød tråd igjennom hele albumet. Sangene har spenende strukturerer og riffene er "killer". Endret 15. januar 2008 av TLZ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hørte nettopp igjennom Master of Puppets. (Lenge siden sist.) Det må faen meg være en av tidenes metallplater, kanskje tidenes thrash-metallplate. Tekstene er pur genialitet og det går en rød tråd igjennom hele albumet. Sangene har spenende strukturerer og riffene er "killer". Er tidenes skive ja, etter ...And Justice For All Syntes forøvrig tittellåta på MoP er den minst gode, makan til overhypet låt egentlig mtp på de andre låtene på skiva. Disposable Heroes, Thingy, Leper Messiah, ORION. Udiskutabel 10/10-skive hverfall Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har hørt forbanna mye på And Justice For All i det siste. Ingenting er herligere enn skarptromma på den skiva Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er tidenes skive ja, etter ...And Justice For All Syntes forøvrig tittellåta på MoP er den minst gode, makan til overhypet låt egentlig mtp på de andre låtene på skiva. Disposable Heroes, Thingy, Leper Messiah, ORION. Udiskutabel 10/10-skive hverfall Jeg synes tittelåten er helt fantastisk. Det er ikke den som er overhypet, men de andre som er underhypet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 I mine øyne er Battery tidenes thrash-låt uansett hva noen måtte fortelle meg. Makan til godlåt skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Rimelig bra thrash-låt, og teksten er en av de mer thrasha på MoP: "Smashing through the boundaries lunacy has found me cannot stop the Battery Pounding out aggression turns into obsession cannot kill the Battery" Men synes Damage Inc. slår den på thrashiness, den sangen er rå og teksten likeså: "Dealing out the agony within charging hard and no one's gonna give in Living on your knees, conformity or dying on your feet for honesty Inbred, our bodies work as one bloody, but never cry submission Following our instinct not a trend go against the grain until the end" Synd de sluttet å følge de 2 siste linjene. =/ Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 For å finne bra Thrash låter så trenger man ikke leite lengre en Disciple og Bloodline av Slayer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå