Gå til innhold

Skal det ikke være blått lys i disktray på Wii?

JV

Anbefalte innlegg

Hei

Er det bare meg eller har flere problemer med det blå lyset jeg trodde skulle lyse i disktray på Wii?

Det har blinket til ett par ganger når jeg har slått den på, men ikke hver gang.

Hvordan er det til dere? Jeg vil ha blått lys! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig med deg! Jeg hadde hørt at den ikke skulle lyse alltid, men jeg håpet det var feil. Trist det, siden det for meg er det blå lyset som hadde gjort Wii til den ultra sexy maskinen den skulle vært. Uten ser den ganske standard og kjedelig ut egentlig (liggende ser den ut som en diskstasjon eller noe:)

Er det overhodet mulig at Nintendo kan legge ut en firmware update eller no, slik at vi kan få mer blått lys?

Lenke til kommentar

Den lyser kun når du har motatt en melding. Dersom du har på WiiConnect 24 begynner den å lyse med en gang du mottar meldingen selv om maskinen er slått av. En slags varsling med andre ord.

Det plager ikke meg at det ikke lyser hele tiden (det er heller til det bedre), men Nintendo burde kanskje ikke ha skapt det inntrykket selv om det ser stilig ut på reklamene.

Forresten...

Endret av alveq
Lenke til kommentar
Helt enig med deg! Jeg hadde hørt at den ikke skulle lyse alltid, men jeg håpet det var feil. Trist det, siden det for meg er det blå lyset som hadde gjort Wii til den ultra sexy maskinen den skulle vært. Uten ser den ganske standard og kjedelig ut egentlig (liggende ser den ut som en diskstasjon eller noe:)

Er det overhodet mulig at Nintendo kan legge ut en firmware update eller no, slik at vi kan få mer blått lys?

7473064[/snapback]

Hei.

Mener det skal gå and å få wiien til og lyse hele tiden men er ikke sikker.

Ta og prøv dette:

Step1:

Åpne Email seksjonen fra Wii's home menu, fortsett med og legge til en ekstern email,F.eks [email protected] til wii's adressebok.

Step2:

Send en melding fra Wii'en din,til addressen du akkurat la til i wii's addressebok.

Step3:

Sjekk email kontoen du sendte meldingen til,og send en melding tilbake med hva som helst skrevet i.

Step4:

Ikke les meldingen din når den kommer til wii.

Gi svar da visst dette virker :)

Endret av gunnar.,89
Lenke til kommentar

Genialt!:) Men har ikke internett på maskinen enda, så kan ikke sende melding.

Men et lite spørsmål. Hvorfor er det ikke "vanlig" internett tilgang til Wii (som i f.eks xbox 360)? Må jeg kjøpe en kabel som har USB i den ene enden for å bruke den med wii? Eller fungerer maskinen bare trådløst?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

7473064[/snapback]

Hei.

Mener det skal gå and å få wiien til og lyse hele tiden men er ikke sikker.

Ta og prøv dette:

Step1:

Åpne Email seksjonen fra Wii's home menu, fortsett med og legge til en ekstern email,F.eks [email protected] til wii's adressebok.

Step2:

Send en melding fra Wii'en din,til addressen du akkurat la til i wii's addressebok.

Step3:

Sjekk email kontoen du sendte meldingen til,og send en melding tilbake med hva som helst skrevet i.

Step4:

Ikke les meldingen din når den kommer til wii.

Gi svar da visst dette virker :)

7473430[/snapback]

Det virker men bare til man skrur på maskinen igjen. Da slutter den å lyse og vil heller ikke lyse igjen etter den er skrudd av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...