SSSø Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Bambaddabambadam. Hmm, jeg det var vel egentlig det mest fornuftige jeg greide å si i denne tråden. tofagerl har forresten et veldig godt poeng; en av de mest patetiske trådene på forumet. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) OK, vi får la gutten være. Hvem har vel ikke vært 15 år og stolt av sin første "fyllekule". Jeg brakk forresten nesten fingrene da jeg skrev dette, tror jeg, men jeg kasta tastaturet gjennom leiligheten så den traff en boks med snus/sprit/røyk/altsomerkult slik at den velta. Nå har jeg ikke spist siden i går. Endret 11. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Lukter skrytetråd lang vei 7473195[/snapback] Lukter forumtroll lang vei. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 OK, vi får la gutten være. Hvem har vel ikke vært 15 år og stolt av sin første "fyllekule". 7477085[/snapback] Jeg er like stolt hver gang jeg drikker, men jeg skriver ikke om det på forumet i frykt for å bli hengt ut. Saken er jo at det var en elendig historie, skjedde jo ingenting spesielt som ikke alle andre har opplevd tusen ganger før, og når han i tillegg greier å skryte av det så er det jo bare tragisk. Jeg opplever mer action på et kaffebesøk hos mormor! Og nå husker ikke helt hva jeg ville med denne posten eller hvorfor jeg i det hele tatt svarte, men...eeh..ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå