espe91 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Eg og min klasse var på skule tur til Polen, der var det meg og 3 andre som satt på rommet til buss sjøføren og drakk,det var ikkje noko smart, for vi blei tatt, og det blei 3000kr i bot på 2 av oss, og 1,500 på dei 2 andre, men egt måtte betale 3000kr , menmen, etter festen skulle eg oppigjen på rommet, (oppigjen), men eg havna ein etasje ned på eit rom fult av tyskarara, men eg kom meg til 8 til slutt, vell inne på hotellrommet, skulle eg til å drikke ei flaske sjampo, men ein i klassen sa at eg ikkje skulle gjere det, så eg tok flaska og kasta den bort på nattbordet, og der sto det ein cola boks som velta, og all colaen rant ut:P menmen, eg blei tatt, og lommepengane blei inndratt, fekk ikkje mat på 1,5dager, (ein og einhalv), 4000kr i lommepenger blei inndratt... Eg holt bokstaveleg talt på og annmelde læreren min og hive ho inn i ein krematorie ovn i auzwithz, men læreren min e ei dri** kjæ*ing, hater ho!! Noen andre som har noen "gode" historier?? Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Du fikk ikke mat på 1 og en halv dag? anmeld hu og tjen mer en det du måtte betale Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ja, dette var jo "gode" historier. Drikking generelt er vel greit, men du burde vel ha fulgt reglene dere underskrev/avtalte (?) før dere dro? Mener du virkelig at du ikke fikk mat på 1.5 dager? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 husker godt den gangen vi blei tatt på ungdomsklubben espe du tigget i over 1 time på at han ikkje skulle ringe heim til foreldra, og det funka... haha dagen etter på var det mange fulla-skader. trur eg brakk handleddet, i allefall nesten da eg føk på trynet ned bakken.... ikkje lurt å gå på fylla i skauen... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Noen merket at jeg drakk på onsdag. Også sa jeg hei. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Du kastet en sjampoflaske på en colaflaske uten å se at den er der? Meld deg inn i OL og utnytt ferdighetene dine! Lenke til kommentar
espe91 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 jaja, xersess, eg trur eg brakk halebeinet;P menemen, det var jo dyrt å ringe til norge, og, eg har heller ikkje lov å drikke på reisa:P menmen, gjort er gjort, hehe, blei litt blakk, da, og j*vli sulten, hehe Lenke til kommentar
espe91 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Du kastet en sjampoflaske på en colaflaske uten å se at den er der? Meld deg inn i OL og utnytt ferdighetene dine! 7472941[/snapback] ja faen, det var jo ei lampe, og masse ting der. Men eg kasta for f*en all røyken og snusen og alkoholen og sniffen, DET VA J*VLI KIPT!! men kjøpte meir snus på båten heim da:P:P Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 jeg må si jeg beudrer deg kann ikke du fortele lit mer om hva du drikker for å bli sånn og hva du gjør og sånn kanskje lære meg noen bane ord. Lenke til kommentar
espe91 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Det går ann å drikke absinth i polen, men det duger med sprit i norge (heilflaske vodka 40%) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Dette er muligens den mest patetiske tråden på hele forumet... Lenke til kommentar
espe91 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Du er for gammel til å vere inne på ungdoms tråder!:P:P Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Du er for ung til å drikke Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Er det øvre aldersgrense på denne tråden? Det forklarer hvorfor jeg ikke så meningen med den Lenke til kommentar
espe91 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) h*l*e**es sado! Endret 10. desember 2006 av espe91 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Lukter skrytetråd lang vei Lenke til kommentar
M-J Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 haha "jeg brak hånleddet" "hvertfall nesten" "jeg brakk halebenet tror jeg" brekker du halebeinet er du ikke i tvil jeg brista det engang og kunne ikke sitte normalt på en måned Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Typisk, det er jo forsjell på og briste,og brekke da! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Er jo en tråd om dette "uhell med kong alkohol" eller no het den tror jeg, den er rimelig genial hehe Lenke til kommentar
M-J Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Typisk, det er jo forsjell på og briste,og brekke da! 7473329[/snapback] ja det er værre og brekke . kom deg et par år vidre i livet før du drikker alkohol du unge mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå