Gå til innhold

kom med noen historier om da du ble tatt på fylla

espe91

Anbefalte innlegg

Eg og min klasse var på skule tur til Polen, der var det meg og 3 andre som satt på rommet til buss sjøføren og drakk,det var ikkje noko smart, for vi blei tatt, og det blei 3000kr i bot på 2 av oss, og 1,500 på dei 2 andre, men egt måtte betale 3000kr , menmen, etter festen skulle eg oppigjen på rommet, (oppigjen), men eg havna ein etasje ned på eit rom fult av tyskarara, men eg kom meg til 8 til slutt, vell inne på hotellrommet, skulle eg til å drikke ei flaske sjampo, men ein i klassen sa at eg ikkje skulle gjere det, så eg tok flaska og kasta den bort på nattbordet, og der sto det ein cola boks som velta, og all colaen rant ut:P menmen, eg blei tatt, og lommepengane blei inndratt, fekk ikkje mat på 1,5dager, (ein og einhalv), 4000kr i lommepenger blei inndratt...

Eg holt bokstaveleg talt på og annmelde læreren min og hive ho inn i ein krematorie ovn i auzwithz, men læreren min e ei dri** kjæ*ing, hater ho!!

Noen andre som har noen "gode" historier??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husker godt den gangen vi blei tatt på ungdomsklubben espe ;)

du tigget i over 1 time på at han ikkje skulle ringe heim til foreldra, og det funka...

haha dagen etter på var det mange fulla-skader. trur eg brakk handleddet, i allefall nesten da eg føk på trynet ned bakken.... ikkje lurt å gå på fylla i skauen... :whistle:

Lenke til kommentar
Du kastet en sjampoflaske på en colaflaske uten å se at den er der? Meld deg inn i OL og utnytt ferdighetene dine!

7472941[/snapback]

ja faen, det var jo ei lampe, og masse ting der. Men eg kasta for f*en all røyken og snusen og alkoholen og sniffen, DET VA J*VLI KIPT!!

men kjøpte meir snus på båten heim da:P:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...