Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) jeg vil gjerne kjøpe en bærbar pc. men ser helst at den kjører det meste som er av spill. dvs. den må være kraftigere en min nåværende stasjonære pc. ASUS A8N-SLI Deluxe AMD64 3500+ 2,2Ghz 2*512MB PC3200 Apacer CL3 2*1024MB PC3200 Geil Dual Channel CL3 GeForce 6600GT 128Mb ram Creative X-fi Extreme Music altså bedre en dette. er det mulig? vet jo at 3GiB minne ikke er aktuelt men tenker allround skjermen bør være minst 15,4" sett på denne Endret 10. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 bumper denne jeg Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Den du linket til kostet da slett ikke under 10k? Men uansett; i kategorien ok spillbærbar til rundt 10k, er det egentlig bare en som gjelder: Zepto Znote 6214W Uten OS kommer den på 9604 kroner i standardkonfigurasjon. Endret 11. desember 2006 av Dauemannen Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei og god kveld Pcen Dauemannen linker til er en flott maskin Men skjermen er på kun 14 tommer. noe som er under dine "krav". Men husk at du kan koble denne til en vanlig pc skjerm. Dersom du skal ha 15,4 tommers skjerm er Asus A6t Trolig det beste valget. Denne får du til kun 8.995 kr på komplett.no( det er ukens tilbud). Bestilte akkurat denne selv. kraftig hw, bra design og kvalitet og et ok batteri. Dersom du ønsker en med 17 tommers skjerm er HP dv8336ea en klar vinner til den prisen. fant ikke denne i prisguiden/ noen butikker med veit den finnes et sted. Denne er anbefalt av veldig mange på forumet og kan også anbefale denne selv, siden broren min har den. Den har en Meget kraftig hw( core duo t 2300, geforce go 7600, 2gb ram, 160gb hdd). denne pcen har også en flott skjerm og har god kvalitet samt et pent desing. Kvalitets messing knuser denne 9000 serien til Hp! Lykke til med kjøp av Bærbar pc. jeg anbefaler deg å ta en titt i "bærbar pc" kattegorien her på forumet Mvh Mr.Nauz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) takker for svar. jeg får ikke tilgang til en annen skjerm så 14" er litt for lite etter min smak hvordan er turion i forhold til Core 2 duo? står mellom de 2 du anbefalte mr.nauz. kanskje også en dell kan være aktuelt. og vis su skal sammenligne det skjermkortet på de 2 med et vanlig stasjonær pv skjermkort hvilket vil det ha tilsvarende ytelse som? Var vel denne hp du mente Endret 11. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) takker for svar. jeg får ikke tilgang til en annen skjerm så 14" er litt for lite etter min smak hvordan er turion i forhold til Core 2 duo? står mellom de 2 du anbefalte mr.nauz. kanskje også en dell kan være aktuelt. og vis su skal sammenligne det skjermkortet på de 2 med et vanlig stasjonær pv skjermkort hvilket vil det ha tilsvarende ytelse som? Var vel denne hp du mente 7479193[/snapback] Hei igjen Slik jeg har forstått det, yter core duo og Turion x2 64 ganske så likt, men core duo skal vist yte litt bedre(i denne påstanden er det snakk om t 2300e og turion x2 tl 52) Når det gjelder Core 2 duo så yter den 10-15% mer enn en Core Duo som er lik. Men uansett så er core duo t2300e( i hp en) og turion x2 tl52(i asusen) begge raske cpuer som holder i massevis! Når det gjelder skjermkortene så kan du se en stor oversikt, med bla 3dmark resultater Her. Ja det var den Hp`en jeg mente. Mvh Mr.Nauz Endret 11. desember 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Blir nok den på komplett. dell pcene leveres jo bare med X1400 radeon som max og det var langt fra så god som GF7600. kom over Hp denne så bra ut og hva er egentlig forskjell på xp home og xp media center? har xp media center alle funksjonene som xp home har? Endret 11. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Media center er Home edition + et media os/center. les litt på microsoft.no Ja Media center har alle Funksjonene home edition har+ noen fler. Dersom du kjøper en pc med Media center edition får du også med Windows Vista home premium graits, når det kommer Når det gjelder den Hp maskinen, så ser den veldig bra ut når det gjelder spesifikasjonene! Men har fått et inntrykk av at det er mye feil på 9000 serien til hp, blant annet: bios problemer-støy problemer-lydproblemer-mediaknapper som piper i hytt og pine osv. Det finnes faktisk en egen tråd her på forumet der HP dv8336ea og HP dv9060ea settes opp mot hverandre. Link Se litt i den. finnes også en rekke andre billige hp maskiner med veldig gode spesifikasjoner, men som sagt så er en "grunn" til at de er så billige! Mvh Mr.Nauz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 leste litt i den tråden. virker som han jada-jada ikke har så peiling. han kommer jo med useriøse innlegg og fremviser ingenting konkret. og han som jobber i HP snakker da bra for seg. ser til og med mod måtte inn og slette innlegg fra han nei jeg tror jeg går for denne. eneste som var litt dumt var at det bare var 1gig med minne. men det kan oppgraderes Lenke til kommentar
Hansey Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei! Leter etter en pc med muligheter for gaming, burde kjøre bf2 nfs, og andre krevende spill på Grei, eller bra grafikk. Men til en pris 7-8 tusen. Har tenkt litt på denne: http://www.lidl.no/no/home.nsf/pages/c.o.2...VELLER_Notebook Men vil gjerne vite om andre alternativer på markedet for omtrent samme pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå