anibanani Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har søkt litt på dette problemet uten å finne svar, og funnet ut at liknende problem har skjedd med en del andre også. Jeg bruker Azureus som torrent program, og det har funket uten problemer, helt til denne helgen hvor jeg har hostet et lan.. Aner ikke om dette har noe med saken å gjøre, men kjekt å legge all fakta på bordet. Nå i denne helgen har pcen begynnt å fryse når jeg åpner Azureus. Etter rundt 1 minutt, begynner det å hakke litt i windows, og til slutt fryser det helt hvor jeg ikke har noe annet valg enn å skru av og på pcen med powerknappen. Har prøvd å bruke U-Torrent i stedet, men akkurat det samme skjer her også. Har også prøvd å installere de nyeste versjonene av Java og Azureus, men til ingen nytte. Noen som kan gi råd? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg hadde en minnefeil som første til akkurat det du nevner. Av en eller annen grunn var azureus veldig "god" til å framkalle ustabiliteten som jeg senere bekreftet via memtest var kilden til problemet. Det kan være verdt å utlukke ihvertfall. -Stigma Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Absolutt en mulighet, Stigma; grunnen til at Azureus etter din mening fremkaller ustabilitet pga. dårlig minne er fordi det bruker en god del minne. Derimot bruker uTorrent, som trådstarter også har prøvd, nesten ikke minne i det hele tatt. Det kan tyde på at noe annet er kilden til problemet. Selv må jeg tildele azureus.exe til en av prosessorkjernene for å få det til å kjøre stabilt pga. nVidia-brannveggen... Lenke til kommentar
anibanani Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Ja azureus har alltid brukt mye minne, men det har fungert helt fint i over 1 år, helt til denne helgen. Jeg har en liten følelse av at det kan ha noe å gjøre med nettverket siden siden det skjer med både azureus og u-torrent, og at problemet oppstod under lan. Vi drev å knota litt med noen instillinger i nettverket, men det var bare for å få delt mapper på pcen min med de andre, men det skal vel ikke ha noe å si egentlig.. Noen måter å feilsøke på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå