AdrianPaulsen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Oppdaget en VW Golf GTI på Autodb idag. Synes denne bilen virket veldig intresant siden jeg vil ha en rimelig bil som jeg kan pusle litt med. Er ikke så erfaren med biler (er bare 17år) men vil ha en bil nå som jeg kan fikse på til lappen min ligger i hånda. Derfor spør jeg dere om dette er ett godt kjøp : 1982 Volkswagen Golf GTI Beskrivelse Golf 1 GTI 1982 I og med at jeg flyttet til sverige for å studere, har jeg ikke mulighet til å ta vare på Golfen min. Den var eu-godkjent til oktober, har ikke skilt. Den har gått 200" og står i en garasje i Tromsø. Det jeg fikk gjort før jeg reiste var å skifte til ny bunnpanne, ny downpipe, rense interiør, pusse vekk rust og lakkere over, pusse ned fangerne og skifte oljefilter, olje og kjøre meg en liten tur med prøveskilt. Har GTI-leppa liggende. Den starter på første forsøk. Det neste som var på listen min var håndbrekket (tar ikke), trekke om førerstol og ny lakk (den er ikke fin i lakken). Litt rust i venstre hjulbue bak. Grunnen til at jeg legger ut denne annonsen nå, er at jeg skal hjem til Tromsø i jula og det vil da være mulighet å se på den, fra 16 des. til litt ut i jan. Når det gjelder pris tenkte jeg høystbydende over 6000 kr. Ta kontakt på min e-post og ikke ring (for da må jeg også betale) hvis du er interessert: [email protected] Utstyr Kjørecomputer, Nedfellb. baksete, Sentrallås, Soltak, Sport understell, Sportsseter, Utetemp., Pris: 6.000,- KM: 200000 Bilen: Ref nr: 1332238 Årsmodell: 1982 Karosseri: Combi Kjøretøygruppe: Personbil Motoreffekt: 112 Vekt: 830 Drivstoff: Bensin Gir: Manuelt gir Ant dører: 3 Ant seter: 5 Reg.avg.: 1.421,- Farge: Hvit Endret 10. desember 2006 av AdrianPaulsen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har du kikket på hva forsikringen vil koste deg med en GTI? Tror ikke det bli billig i hvert fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå