Marti Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Heisann godtfolk. Jeg har fått de nye blinklysene i posten, men etter å ha skrudd av de gamle klubbene er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre. De ledningene som var koblet rett på blinklyset før, er veldig lange og går opp til steder jeg ikke kan se. Er det meningen at denne ledningen skal stå der? Hva med de nye blinklysene jeg har? De har også en ledning på seg, men denne sitter fast i selve lyset. Litt vanskelig å forklare, men dere får hjelpe meg litt hvis dere ikke skjønner. Lenke til kommentar
asle Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 ledningen skal koblest av på sykkelen der dei ender opp (under salen eller side deksler) det er ikke meningen at du skal koble av ledninger inni blinklykta Lenke til kommentar
Marti Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Ah, men jeg kan ikke se hvor de ender opp dog. Har ikke et bilde da? Må jeg ta av deksel e.l? Lenke til kommentar
asle Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) du må bare følge ledningene og demontere for å komme til vanligvis på mesteparten av suzuki og yamaha sykler er ledningene mellom ca 20 cm til 40-50 cm du har vel tatt av salen? Endret 11. desember 2006 av asle Lenke til kommentar
Marti Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg har tatt av salen ja, men ser ikke noe spesielt til ledninger der. PS: Ledningene på de nye bl lysene (som her sitter fast i lyset vel og merke) er rundt 20 cm skulle jeg tro. Lenke til kommentar
asle Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 går ledningene framover eller går dei rett opp rundt baklykta 20 cm ledning burde tyde på at det er koblet bak baklykta prøv å se inn bakerst der hvor salen skulle ha vært og se bak baklykta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå