-Shark- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Hei. Som overskriften sier, trenger jeg en kvm switch. Som kan switche mellom mus/tas og skjerm på 2 maskiner. Altså en enkel switch. Jeg ser helst etter en billigst som mulig switch. er dette en slik jeg snakker om? Eller denne?Billigere også Endret 10. desember 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Begge to er det du er ute etter. Forskjellen en er bare om du ønsker å kjøre USB eller PS/2 tastatur og mus! Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 jepp, begge kan brukes..... OBS! den første kan du bare koble USB (mus/tastatur) den andre kan du koble PS2 (mus/tastatur) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 OK.. Tusen takk:) Finnes det en med støtte for begge to? Er det lenge til dem kutter ut Mus/tas med PS2 støtte? :!: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 beklager dobbelpost, Men det lønner seg vel ikke å betale 900 for Denne Da kan jeg heller bare kjøpe en ny når jeg går over til USB mus og tas. Er snakk om 2 servere.. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg kjøpte nylig en fra datakjeden til 167,- som fungerer som bare det. Valgte PS/2 varianten så jeg slipper lyden av USB devicer som kobler seg til hver gang jeg bytter Det man gjør er å trykke på Scroll Lock to ganger i løpet av et par sekunder, og så opp eller ned-tasten for å velge input. Veldig enkelt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg kjøpte nylig en fra datakjeden til 167,- som fungerer som bare det. Valgte PS/2 varianten så jeg slipper lyden av USB devicer som kobler seg til hver gang jeg bytter Det man gjør er å trykke på Scroll Lock to ganger i løpet av et par sekunder, og så opp eller ned-tasten for å velge input. Veldig enkelt. 7474393[/snapback] Det hørtes bra ut.satser på den billige varianten da. Fornøyd ellers? Hvor lang tid tar det å bytte? Trykker på scroll 2x og opp/ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå