Melvin Snerken Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Heisann! Var på LAN i helga og brukte en kamerat sitt headset med vibrasjon..Det var Trust eller noe.. Det var sinnsykt fett! Så jeg har også lyst å kjøpe meg et sånn.. Noen som veit om et par? Med microfon og en bryter slik at man kan ta av vibrasjonen viss ønskelig.. Takk Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Ett slikt du tenker på? Link. Hadde det selv, helt til ledningen røk. Syk bass i de Endret 10. desember 2006 av Blind Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Ett slikt du tenker på? Link. Hadde det selv, helt til ledningen røk. Syk bass i de 7472109[/snapback] Ja, det var det Var den den fargen du hadde? Slik som på det bildet? Fordi jeg kan banne på at det jeg hadde var blått/mørkeblått/sort.. Hvor få tak i det? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ja, var i de fargene jeg hadde det! Du kan jo se gjennom Trust-headsettene til Komplett: Link Vet ikke han kompisen din navnet på headsettet da? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Hadde det selv, helt til ledningen røk. 7472109[/snapback] Du som var litt røff? eller kvaliteten som var for dårlig..? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Du som var litt røff? eller kvaliteten som var for dårlig..? 7472446[/snapback] Kom nok av en del røff behandling ja, behandler du det pent varer det lenge! Endret 10. desember 2006 av Blind Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ett slikt du tenker på? Link. Hadde det selv, helt til ledningen røk. Syk bass i de 7472109[/snapback] Syk bass på 40Hz.... Dette kan jo til og med høyttalerne mine spille... Dog ble det litt annderledes når 12Hz'ern kom... Men kan hende det er litt forskjellig på headsett, ikke vet jeg. Men 40Hz hørtes ivhertfall ganske så høyt.... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Noen som veit om noen andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå