Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

CTRL + V og C funker ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden CTRL oppfattes som trykket ned når du kobler ut tastaturet så må feilen ligge et annet sted enn i tastaturet. Prøv å start opp et annet OS, f.eks Ubuntu Live og se om feilen skjer der. Hvis feilen skjer der så er det trolig PCen din det er noe galt med. F.eks hovedkortet. Hvis feilen ikke skjer der så er det en programvarefeil som en reinnstallering av OSet vil fikse. Det finnes kanskje enklere løsninger enn det også, som å kjøre virusfjernere, malware-fjernere osv.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke begynne å forklare med ord hvor inni h irriterende dette er. Nå oppfatter maskinen som om CTRL er inne hele tiden, derfor får jeg ikke skrivd noe engang. Og alle ikoner blir merket osv. Har noe forslag til et keyboard test program? Det er sånn selv om jeg kobler ut tastaturet. OG har hatt den på lenge nå, siden i morges. Har skjedd 2 ganger før, og da gikk det bare en stund før det fungerte igjen.

Takk for svar Simen1 og espe91(enda det var unødvendig hvis du hadde lest ordentlig :p)

Ubuntu ville ikke boote engang, og det er orginal cder jeg har bestilt fra siden, og fungert før.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...