Ziltoid Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Lastet ned Firefox 2.0 og har et irriterende problem Når jeg trykker på en link (eller høyreklikker) hopper Firefox til toppen av siden. Etter litt leting på Google fant jeg ut at dette kunne fikses ved å huke av "bruk piltaster for å navigere innenfor nettsider". Dette funka, men tror du ikke jeg kom over et annet problem Da fungerte ikke kopier/lim inn som den skulle, lette litt på Google og trodde jeg hadde blitt et offer for "Firefox copy/paste bug", som skjedde når en Malmware kalt "pushow.dll" var innstallert på maskinen, men jeg hadde ikke det på maskinen min. Eneste "fixen" jeg har funnet er å lukke firefox å starte på nytt igjen Noen som har hatt det samme som vet hvordan man fikser dette? Edit: har prøvd å fjerne firefox og alle filer som hører til (inkl. i registeret) bare så det er sagt Endret 10. desember 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Edit: har prøvd å fjerne firefox og alle filer som hører til (inkl. i registeret) bare så det er sagt 7471843[/snapback] Nytteløst å avinstallere hvis du ikke sletter eller lager en ny profil: Start - kjør - firefox.exe -p Endret 10. desember 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Start - kjør - firefox.exe -p 7472311[/snapback] Dette skal få opp profilmanageren, ikke sant? Men firefox starter bare opp på vanlig måte Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 kanskje man må skriver -profilemanager? Uansett må du ha firefox lukket. Det kan også være at en extension ødelegger. Da kan du i så fall: start - kjør - %appdata% Så går du inn på mozilla og renamer/sletter firefox-mappa. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Tusen takk, tror det fikk fikset problemet Edit: hvis "bruk piltaster for å navigere innenfor nettsider" står på hopper den fortsatt til toppen, men kopier/lim inn fungerer nå normalt nå selv om den er slått av Endret 12. desember 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå