r2d290 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hallo. Jeg har funnet ett sted på nettet der det var ganske mange tusen banneord som jeg tenkte å legge inn som wordfilter på serveren min (cs). veit ikke om dette er riktig sted å poste, men hvertfall: Ordene var skrevet slik: Abdullakanon. Abelort. Ablegøye. Aborpular. Abortkleshenger. Abortmotstander. osv. For at serveren skal forstå hvert enkelt, må de stå som en liste nedover, slik: Abullakanon abolort ablegøye osv Hvordan kan jeg få til dette? vet det er noe som heter find and replace på notisbok, men fant ikke "komandoen" for linjeskift. noen tips? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) VB.NET eller C# Ta en String.Replace(", ", Environment.Newline) Endret 11. desember 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg tok meg den frihet å mekke sammen noe EDIT: Versjon2. Egendefinerte separator. Private Sub btnFind_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnFind.Click dlgOpen.ShowDialog() txtPath.Text = dlgOpen.FileName.ToString() End Sub Private Sub btnStart_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnStart.Click Dim Textreader As IO.TextReader = New IO.StreamReader(txtPath.Text) Dim File As String = Textreader.ReadToEnd() Textreader.Close() File = File.Replace(txtSeparator.Text, Environment.NewLine()) dlgSave.ShowDialog() Dim SavePath As String = dlgSave.FileName.ToString() Dim Textwriter As IO.TextWriter = New IO.StreamWriter(SavePath) Textwriter.Write(File) Textwriter.Flush() Textwriter.Close() End Sub EDIT: Krever .NET Framework 2. Endret 11. desember 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er abortkleshenger et banneord? Det er jo navnet på det trådløse nettverket vårt *snøft* Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det eneste jeg vet er at for du Manfred er "VB", "VB.NET", "Visual Basic", "Visual Basic.NET" banneord Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Nå skal du ikke være så frekk her. Jeg svarte nettopp i en tråd med VB.NET, tenk! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 VB.NET eller C# Ta en String.Replace(", ", Environment.Newline) 7474355[/snapback] skjønte egentlig ikke noe av det der... Hvilket program skal jeg bruke? hvor skal jeg bruke/skrive vb.net eller c#? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Du er så søt når du er sinna manfred :!: @Topic: Jeg kjørte likegodt programmet på den: EDIT: Men lista var så lang at jeg ikke fikk den med på forumet Vedlegg: Lista Endret 11. desember 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 VB.NET eller C# Ta en String.Replace(", ", Environment.Newline) 7474355[/snapback] skjønte egentlig ikke noe av det der... Hvilket program skal jeg bruke? hvor skal jeg bruke/skrive vb.net eller c#? 7475951[/snapback] Jeg ga deg jo en kompilert utgave jo. Men se vedlegget på forrige posten min, der er hele lista sortert ^^ Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 takk for linefixer. funket kjempe bra eneste ulempe var at det tok vekk æøå, men det er ikke så farlig, fordi det var likevell masse bugs med ordfilteret. av en eller annen grunn ble j, k, l, o og p filtrert bort, så gikk ikke an å skrive for eksempel rank. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hva skal man med et bannefilter på en game server? Folk skal skyte hverandre, men for all del ikke si noe stygt? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Banning er en viktig del av gaming, programmering og stort sett alt annet. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Banning er en viktig del av gaming, programmering og stort sett alt annet. 7535074[/snapback] Sikter du til denne http://www.kuro5hin.org/story/2004/2/15/71552/7795 Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Viktig å legge merke til at en del "vanlige" ord er listet som banneord, som feks Finansminister. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 ...og ablegøye... Men jeg har fortsatt ikke fått et svar på hvorfor i all verden man skal fjerne slike ord? Med mindre man er kristen-fanatist eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå