Frosten Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Så nettopp dokumentaren om doping som gikk på TVN nå i kveld. Fy f.. så useriøs dokumentar! Greg Valentino, som mye av dokumentaren handler om, fikk jo ikke de musklene ene og alene pga steroider! Han brukte et stoff som heter synthol, som faktisk er en olje-aktig stoff som man sprøyter direkte inn i musklene. Det er med andre ord ikke sterioder. Man blir ikke sterkere av dette, men musklene svumler opp så man ser sterk ut. Anbefaler absolutt ikke steroider altså, men denne dokumentaren var renspikka tøv som er laget for å virke avskrekkende uten å bry seg om å ha et saklig inhold. Journalistikk på sitt verste. Blir kvalm! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Enig der, drittdokumentar. Og han Greg er jo så dum som det går ann å bli. Den eneste som hadde noe smart å si var vennen til Arnold. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ja det er sant det du sier. Ligger masse penger i den brasjen da Men de arma var ikke akkurat delikate. Begynte å blø og slikt Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 ikke fint når de blir FOR store heller.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Bare latterlig at dokumentaren handlet så mye om Gregg Valentino. Skjønner heller ikke helt hvorfor han pumpa synthol inn i arma, mannen hadde jo enorme overarmer før syntholen .... Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 ikke fint når de blir FOR store heller.... 7471844[/snapback] Rett og slett det styggeste jeg har sett... Helt grusomt. Valentino var jo stokk dum da! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Fatter ikke hva som står i hodet på slike folk, som gjør sånt med seg. Og det sier jo litt hvor syk han er som står å suger ut dritten igjenn. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg så ikke dokumentaren selv, men har lest endel om han og lest et intervju av han. Han var veldig stor før han begynte med steroider og han har alltid vært stor. Enig, skikkelig nasty armer. Har faktisk et lite av han her. Når man blir så stor er det heller en ulempe enn en fordel. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Gode gamle Greg. Fyren har jo ikke IQ for fem flate ghetto yen. Skjønner ikke hvorfor han driver å snakker om de forbanna steroidene når det er syntholet som har gjort at han ble som han ble. Før han tok det tullet kan det jo være han faktisk så bra ut. Man kan lett se at han ikke egentlig er så stor som biceps og triceps tilsier. Eller han er jo så stor, men man kan se at det ikke er muskler. De er ikke formet på riktig måte. I tillegg er det jo bare overarmene som er så gigantiske. Underarmene er mer normale, og resten av kroppen generellt er jo alt for liten i forhold til armene. Endret 10. desember 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Skjønner ikke hvorfor han driver å snakker om de forbanna steroidene når det er syntholet som har gjort at han ble som han ble.Han er vel rimelig forbanna over å ha ødelagt kroppen sin. Så skal han vel hevne seg ved å skape frykt for steroider. Man kan lett se at han ikke egentlig er så stor som biceps og triceps tilsier. Eller han er jo så stor, men man kan se at det ikke er muskler. De er ikke formet på riktig måte. I tillegg er det jo bare overarmene som er så gigantiske. Underarmene er mer normale, og resten av kroppen generellt er jo alt for liten i forhold til armene.7473177[/snapback] Ja, han har ikke gjort så særlig mye med underarmene sine. Dem ser jo ut som et par potetsticks i forhold til resten av rispuddingen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er det ikke bra at han skaper frykt for steroider da? Det syns i hvertfall jeg. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Er det ikke bra at han skaper frykt for steroider da? Det syns i hvertfall jeg. 7474360[/snapback] For min del er det helt greit. Jeg har aldri brukt steroider og kommer aldri til å bruke steroider, og har aldri likt ideen om å bruke det heller. Jeg er ikke så desperat og så radikal. Dessuten er det ikke fint når man blir så stor. For det andre så er det så sinnsykt unaturlig når man bygger bare på bicep og triceps slik som Greg Valentino gjorde mest av. Har lest en plass om at det også kan eller vil drepe hjerneceller og at man kan bli aggresiv av å bruke det. Men dette er bare noe jeg har lest, så om det er sant blir noe helt annet. Endret 11. desember 2006 av Databamse Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er det ikke bra at han skaper frykt for steroider da? Det syns i hvertfall jeg. 7474360[/snapback] Hva tror du skjer når ungdommen finner ut at det er en drittdokumentar? Jo de blir fristet mer til å ta det siden de ikke stoler på kildene mer. Akurat som da den dumme kilden: "Stor oppe, liten nede" kom. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er det ikke bra at han skaper frykt for steroider da? Det syns i hvertfall jeg. 7474360[/snapback] Nei, det er på ingen måte bra at man skal servere løgnaktige påstander, bare for å spre frykt. Hvis man skal spre frykt for steroider, må man ta utgangspunkt i de negative konsekvensene steroidene har, ikke konsekvensene av å ta et helt annet stoff. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 han sa i dokumentaren at han ikkje kunne bli større så han måtte ta steroider.. mn han va jo ikkje så veldig stor ellers på kroppen enn bisepsene.. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dette er 1 måned før han begynte med steroider. Her er han 23 år og litt fet også. Her er han 14 år, lol. Hentet fra http://www.greggvalentino.net/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dette er 1 måned før han begynte med steroider. Ikke faen om de to første bildene er uten sterioider ... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dette er 1 måned før han begynte med steroider. Ikke faen om de to første bildene er uten sterioider ... 7485272[/snapback] Jo det er fullt mulig, til og med en bodybuilder som fikk 53 cm biceps (tror jeg det var) før steroider kom. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Fasiten på store armer Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er det ikke bra at han skaper frykt for steroider da? Det syns i hvertfall jeg. 7474360[/snapback] Nei, det er på ingen måte bra at man skal servere løgnaktige påstander, bare for å spre frykt. Hvis man skal spre frykt for steroider, må man ta utgangspunkt i de negative konsekvensene steroidene har, ikke konsekvensene av å ta et helt annet stoff. 7483709[/snapback] Så du dokumentaren? Det var også en lang intervjuserie med en ekspert på området, og han listet opp opptil flere gode grunner mot steroider - så det var ikke bare løgnaktige påstander der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå