Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Dopet til bristepunktet - Dok på TVN

Anbefalte innlegg

Så nettopp dokumentaren om doping som gikk på TVN nå i kveld.

Fy f.. så useriøs dokumentar! Greg Valentino, som mye av dokumentaren handler om, fikk jo ikke de musklene ene og alene pga steroider! Han brukte et stoff som heter synthol, som faktisk er en olje-aktig stoff som man sprøyter direkte inn i musklene. Det er med andre ord ikke sterioder. Man blir ikke sterkere av dette, men musklene svumler opp så man ser sterk ut.

Anbefaler absolutt ikke steroider altså, men denne dokumentaren var renspikka tøv som er laget for å virke avskrekkende uten å bry seg om å ha et saklig inhold.

Journalistikk på sitt verste. Blir kvalm!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Bare latterlig at dokumentaren handlet så mye om Gregg Valentino. Skjønner heller ikke helt hvorfor han pumpa synthol inn i arma, mannen hadde jo enorme overarmer før syntholen ....

Lenke til kommentar

Jeg så ikke dokumentaren selv, men har lest endel om han og lest et intervju av han. Han var veldig stor før han begynte med steroider og han har alltid vært stor. Enig, skikkelig nasty armer. Har faktisk et lite

av han her. Når man blir så stor er det heller en ulempe enn en fordel. :dremel:
Lenke til kommentar

Gode gamle Greg. Fyren har jo ikke IQ for fem flate ghetto yen. Skjønner ikke hvorfor han driver å snakker om de forbanna steroidene når det er syntholet som har gjort at han ble som han ble. Før han tok det tullet kan det jo være han faktisk så bra ut.

Man kan lett se at han ikke egentlig er så stor som biceps og triceps tilsier. Eller han er jo så stor, men man kan se at det ikke er muskler. De er ikke formet på riktig måte. I tillegg er det jo bare overarmene som er så gigantiske. Underarmene er mer normale, og resten av kroppen generellt er jo alt for liten i forhold til armene.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor han driver å snakker om de forbanna steroidene når det er syntholet som har gjort at han ble som han ble.
Han er vel rimelig forbanna over å ha ødelagt kroppen sin. Så skal han vel hevne seg ved å skape frykt for steroider. :hm:
Man kan lett se at han ikke egentlig er så stor som biceps og triceps tilsier. Eller han er jo så stor, men man kan se at det ikke er muskler. De er ikke formet på riktig måte. I tillegg er det jo bare overarmene som er så gigantiske. Underarmene er mer normale, og resten av kroppen generellt er jo alt for liten i forhold til armene.

7473177[/snapback]

Ja, han har ikke gjort så særlig mye med underarmene sine. Dem ser jo ut som et par potetsticks i forhold til resten av rispuddingen. :ph34r:
Lenke til kommentar
Er det ikke bra at han skaper frykt for steroider da?

Det syns i hvertfall jeg.

7474360[/snapback]

For min del er det helt greit. Jeg har aldri brukt steroider og kommer aldri til å bruke steroider, og har aldri likt ideen om å bruke det heller. Jeg er ikke så desperat og så radikal. Dessuten er det ikke fint når man blir så stor. For det andre så er det så sinnsykt unaturlig når man bygger bare på bicep og triceps slik som Greg Valentino gjorde mest av.

Har lest en plass om at det også kan eller vil drepe hjerneceller og at man kan bli aggresiv av å bruke det. Men dette er bare noe jeg har lest, så om det er sant blir noe helt annet. :D

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

7474360[/snapback]

Hva tror du skjer når ungdommen finner ut at det er en drittdokumentar? Jo de blir fristet mer til å ta det siden de ikke stoler på kildene mer. Akurat som da den dumme kilden: "Stor oppe, liten nede" kom.

Lenke til kommentar

7474360[/snapback]

Nei, det er på ingen måte bra at man skal servere løgnaktige påstander, bare for å spre frykt. Hvis man skal spre frykt for steroider, må man ta utgangspunkt i de negative konsekvensene steroidene har, ikke konsekvensene av å ta et helt annet stoff.

Lenke til kommentar

7474360[/snapback]

Nei, det er på ingen måte bra at man skal servere løgnaktige påstander, bare for å spre frykt. Hvis man skal spre frykt for steroider, må man ta utgangspunkt i de negative konsekvensene steroidene har, ikke konsekvensene av å ta et helt annet stoff.

7483709[/snapback]

Så du dokumentaren? Det var også en lang intervjuserie med en ekspert på området, og han listet opp opptil flere gode grunner mot steroider - så det var ikke bare løgnaktige påstander der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...