Gå til innhold

Nordmenn uten ære

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg ikke skjønner her er hvordan kommunen tok valget for han når han ble med i denne gjengen?

Han sier ikke at de tok valget for han, han sier at de startet gjenvirksomheten.

Interessert i å høre deres meninger og ytringer om utsagnene til Shahid Rasool.

De er forkastelige, å mene noe annet vil være forkastelig.

Lenke til kommentar

Hvordan skal det gå med et land som har homofile ministre, spør Shahid Rasool i TV 2s dokumentar.

Antakelig så går det en helve*es god del bedre enn i et rottebeleiret psykostyre...

En ting jeg ikke greier å fatte er innvandrere som skal rakke ned på nordmenn. Mener at Norge er så fordømt dårlig styrt og vil presse på alt det som mest sannsynlig er galt i deres land. Er vel for pokker meg en grunn til at de måtte dra der ifra! Selvfølgelig skal ikke generalisere innvandrere. Men folk som Shahid Rasool får meg til eksplodere! :mad:

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar
Syns han høres ut som en flott fyr  :thumbup:

Virkelig synd om han skulle finne på å reise ut av landet etter endt soning.

Homofili er tross alt unaturlig! Mye bedre å p#%* en haug med kusiner

7473108[/snapback]

Knakande kjekk fyr!

Hehe, godt sagt :)

Nei, verden hadde vært et bedre sted uten sånne idioter...

Lenke til kommentar

IOGT, det er det mange av de muslimske landene består av, Idioter Og Gamle Tullinger.

Ut av landet med han, hadde det vært opp til meg hadde han ikke sotti i norsk fengsel heller, den utakknemmelige lømelen. La han sitte i et ikke-vestelig fengsel noen dager, i sin egen avføring på en kald celle med bare et tynt laken til å ha over seg, med pysikisk og fysisk tortur vær dag. La han få prøve litt av sin egen "kultur" noen dager, så blir han vel å syte hvor slemme vi i vesten er som sender han til det.

Nei, vi har nok noen svake verdier i vårt land. En av de er at vi er så fordømt godhjerta som lar slike pakkfander få være i landet.

Lenke til kommentar

lol, la nå han mene hva han vil, det er ikke som om folk tar utsagnene hans for god fisk. og hvis de gjør det, ja vel, la de gjøre det..har ikke sett så mange prøve å kaste vigrid ut av landet (ja det er noen som har prøvd sikkert, men ikke mange). btw, skjedde med ytringsfrihet? (nøkkelord : magazinet)

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke aa forstaa hvorfor mange utlendinger klager paa hvordan vi lever vaare liv og sier at vi ikke eier aere. Hvorfor i alle dager kommer de hit i forsteomgang? Jo, fordi de maa flykte fra landet deres i frykt for aa blir drept. De kommer til Norge (et flott land), og begynner aa klage paa alt vi gjoer.

Jeg forstaar det bare ikke. :ermm:

Lenke til kommentar

Problemet hans er at han ikke vet hva ære er. Rett og slett fordi p**kis-ære og ære er to forskjellige ting. Men fint å se han vil hjem til landet sitt. Skjønner han godt. Jeg hadde fått hjemlengsel de luxe etter å ha oppholdt meg i årevis i Pakistan.

Lenke til kommentar

Jeg så faktisk en reportasje om ham på dagsrevyen her om dagen. Det eneste jeg lurer på er: hvorfor i granskauen får en slik idiot komme på dagsrevyen? Som om vi "æreløse nordmenn" er interessert i hans mening...

"- Plutselig skal homser får lov å gifte seg og adoptere barn. Et land som har homser som ministere, hvordan skal det gå med det landet?"

Lenke til kommentar

- Den vestlige verden har ikke noe ære. Hvilke verdier har dere? Gi meg en verdi dere har, så skal jeg gi deg motsvar.

- Plutselig skal homser får lov å gifte seg og adoptere barn. Et land som har homser som ministere, hvordan skal det gå med det landet?

Religion at work. Etter dogmatiske musliske verdier er vi selvsagt dømt til helvete da homofili er synd.

Hvilke verdier har vi i vesten? En viss frihet til å velge våre egne verdier.

Lenke til kommentar
nei, er det så jævlig her så stikk da! verre er det ikke.

som svar til utsagnene hans så kan jeg jo feks si "hvordan skal det gå hvis alle har fordommer mot alt som ikke er vanlig ?"

7501141[/snapback]

Enig! Hvis det er så mye bedre i pakistan så dra nå for all del tilbake dit og slutt å plag oss med ditt forferdelige åsyn.

Tankegangen forundrer meg veldig. Eneste logiske jeg kan se, er at dette har blitt printa inn i skallen hans fra dag 1, er det noe i det? Det er jo tydelig at det ikke er hans personlige meninger han kommer med her, men mye kommer fra muslimsk tankegang.

At så gammel tankegang fortsatt blir praktisert er igrunn ganske utrolig. Tenk sjæl og begynn å lev i 2006!

Lenke til kommentar

Lurer på om det er slurvete journalistikk eller om mannen motsier seg selv:

- Vi har alltid påstått at det ikke finnes gjenger. Ikke engang halvparten er kriminelle, sier han.

vs

Rasool har lite godt å si om Norge og mener at Oslo kommune faktisk var med på å starte gjengvirksomheten tidlig på nittitallet.

Lenke til kommentar
Lurer på om det er slurvete journalistikk eller om mannen motsier seg selv:

- Vi har alltid påstått at det ikke finnes gjenger. Ikke engang halvparten er kriminelle, sier han.

vs

Rasool har lite godt å si om Norge og mener at Oslo kommune faktisk var med på å starte gjengvirksomheten tidlig på nittitallet.

7505522[/snapback]

Hehe, har han prestert å si dette selv, tyder det igjen på hvor intelligent han er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...