Jimmarn Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Fikk Wii til jul men den var ikke kommet så fikk gavekort kan ikke vente til jeg får den de holder av en til meg på butikken yay fin konsoll Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Hele familien her også spiller wii (rayman, wii sports og zelda=). mor, far,lillebror og meg selv=) Lenge siden vi har hatt det så artig sammen=P hehe.. Endret 26. desember 2006 av RockyIII Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 I går var det bursdag her, og jaggu samlet ikke alle seg rundt Wii-en. Vi spilte WiiSports, både bowling, tennis og golf. Jeg har fortsatt bare en kontroller, men deg gikk veldig greit! Ufattelig moro å se tanta mi spille tennis, hehe. Onkelen min som aldri har brydd seg om spill i det hele tatt, ble hekta på å fiske i Zelda. Det er sterkt for en som jobber i Riksantikvaren! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg og tre andre kamerater spilte Wii Sports og tennis i kveld. Aldri hatt det så morro med spill på veldig lenge. Vi hadde problemer med å holde latterkrampen vekke til tider. Dobbel morro for hver kontroller du eier så og si Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har 4 kontroller sett nå, og de to siste kveldene har jeg og kamerater sittet og spilt rayman,wii sports og monkey ball. Monkey ball er noe av det beste i 4 player siden alle spiller samtidig hele tiden. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Stilig bilde da. :!: Lenke til kommentar
aCa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hadde familiemiddag hjemme hos oss meg og kona, Wii Sport sto på programmet. Alle prøvde med varierende hell! Var ikke klar over at det var mulig å ha så dårlig koordinasjon som moren min hadde på tennis! :-) Var veldig underholdene og mange som ALDRI spiller synes det var morro. Totalt sett var det bowling som var favoritten til de fleste. Men tror kanskje kona likte boxing enda bedre etter å slått både meg og broren sin! For ett nederlag, tape i boxing mot en jente! Hehe. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Wii var jo genialt gikk rett hjem hos alle her, alle syns det var knall gøy. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har en anelse at Wii vil bli like populært som DS 7472037[/snapback] Jeg tror nok at Wii kommer til å bli mer populær en DSen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå