Mala Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja det ser nok ut til at man må ønske seg 1.stk Wimote og 1.stk Nunchuck for familen til Jul her i gården Lenke til kommentar
Jurg82 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er overbevist om at Wii kommer til å ta helt av. Wii kommer til å få mye gratisreklame gjennom jungeltelegraften. Ikke minst med pga en utrolig målgruppe på 3-90 år. DET er imponerende det. Jeg vil tro at Wii kan legge seg et sted mellom Nintendo DS og NES hvis Nintendo klarer å produsere nok. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Nå må uansett Wii få en solid liste med spill fra tredjeparty, for å leve godt i sin levetid. Men grunnlaget har Nintendo laget med Wii og spesielt Wii Sports. Nå må bare Wii få tredjeparty-ene tilbake, til å lage spill som ikke bare er laget for å tjene noen kroner på lisenser. Dette er hva Wii virkelig trenger. Slik som PS har i stor grad. Forhåpentligvis skjer dette, men AAA spill fra tredjepartsutviklere ser jeg ikke i farten. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ettersom jeg har lest har EA, dog jeg ikke liker selskapet, satt opp et helt eget Wii Office, som tar seg av utvikling av spill bare til Wii. Er vistnok Headgate Studios som er døpt om til EA Salt Lake og skal kun fokusere på Nintendo i utviklingen. kilde Om dette er reelt eller ikke ventes fremdeles å se. Men når et såpass stort selskap som EA oppretter et eget studio for å utvikle spill kun til Wii så er det i alle fall litt positivt. La oss håpe at vi får kvalitets titler som bruker WIimoten til hva den er verd og ikke billige oppfølgere som suger jetmotor. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Er faktisk forundret over at EA ser ut til å ta seg god tid med å lage ordentlige Wiispill. Madden er visstnok et av de beste launchspillene, og NOA president Reggie Phils-Aime holdt fram Gudfaren, av alle spill, som et spill som brukte kontrollen på spennende måter. SSX:Blur traileren så også forferdelig pen ut. Og å kunne bruke Miis i The Sims virker genialt(For dem som liker slikt. Min lillesøster kommer til å bli glad). Er ennå mer enn mistenkelig til alt som kommer fra EA(Og ikke ha noe med Will Wright direkte å gjøre), men det kan absolutt se ut som de prøver å gjøre noe spesielt til Wii. Endret 11. desember 2006 av Niskivara Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Om dette er reelt eller ikke ventes fremdeles å se. Men når et såpass stort selskap som EA oppretter et eget studio for å utvikle spill kun til Wii så er det i alle fall litt positivt. La oss håpe at vi får kvalitets titler som bruker WIimoten til hva den er verd og ikke billige oppfølgere som suger jetmotor. 7476234[/snapback] Det er vel reelt sett det som er problemet med Nintendo sine konsoller. Nintendo leverer stort sett kvalitetstitler som selger mer enn tredjeparts. Og mange av nintendofansen ignorerer andre utviklere enn Nintendo. La oss håpet ikke dette blir resultatet av Wii, slik som med Gamecube. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Eg ser ihvertfall for meg at grenene Wii sports byr oss har eit stort potensiale for å bli skikkelig artig. EA er som vi veit sportskongen, og gir de oss spill som Fight Night og Golf etc. så kan det bli veldig bra altså Tennis og golf har forrsten aldri vert så artig som i Wii Sports, det er noe heilt annet å sitte å trykke på knappene som i Tiger Woods etc. Endret 11. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg håper i alle fall at de store, som Ubisoft og EA, tar seg tid og lager spill som utnytter Wiimoten ufattelig godt. Når det gjelder utvikling så tror jeg nok vi må vente litt før vi får se et spill som bruker wiimoten til sitt fulle potensiale. Det som er med Wiimoten er at den gir jo en helt ny måte å gjøre ting på i spill. Dette åpner en helt ny portal med tusenvis av forskjellige gameplay, hvor du bruker kontrolleren forskjellig fra spill til spill. Jeg blir i alle fall å holde øynene åpne etter Wii titler, spesielt de som er eksklusive til Wiien. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Selv håper jeg Wii Sports 2 kommer med online. Det tror jeg kan bli massiv underholdning. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Tror ikke det blir det samme. Hele greia med Wii Sports er jo det sosiale med å være i samme rom. Litt av det samme som er grunnen til at Guitar Hero 2 ikke støtter coop over nett... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Ja du, tenkte kor villt det kunne ha gått for seg med Wii Sports online imens eg spillt her om dagen. Eller tenk dere eit spill som dreier seg om sverdfekting med mange ulike sverdtyper,rustninger etc.. Online basert selvfølgelig, slik at AI i spillet ikkje gjorde begrensninger på forhåndsanimerte blokk/angreps taktikker. Alt var meget detaljrt utviklet for real-time slag/blokk som samsvarte med DINE bevegelser. Der står du med dine slag, så er det jo bare om å gjør å ungå å bli slått av motstander. Og her må man vere på vakt, for slaget kan komme fra hvilken som helst vinkel raskere enn du aner. Wow, eg vil fekte online Endret 11. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja du, tenkte kor villt det kunne ha gått for seg med Wii Sports online imens eg spillt her om dagen. Eller tenk dere eit spill som dreier seg om sverdfekting med mange ulike sverdtyper,rustninger etc.. Online basert selvfølgelig, slik at AI i spillet ikkje gjorde begrensninger på forhåndsanimerte blokk/angreps taktikker. Alt var meget detaljrt utviklet for real-time slag/blokk som samsvarte med DINE bevegelser. Der står du med dine slag, så er det jo bare om å gjør å ungå å bli slått av motstander. Og her må man vere på vakt, for slaget kan komme fra hvilken som helst vinkel raskere enn du aner. Wow, eg vil fekte online 7476625[/snapback] Damn, jeg også nå. Kan tenke meg til at man bruker Nunchuk som skjold. Kanskje man kan utvide det og ha med 'joust'-kamper å. Det hadde funket veldig bra med Wiimoten. Det er vel reelt sett det som er problemet med Nintendo sine konsoller. Nintendo leverer stort sett kvalitetstitler som selger mer enn tredjeparts. Og mange av nintendofansen ignorerer andre utviklere enn Nintendo. La oss håpet ikke dette blir resultatet av Wii, slik som med Gamecube. Regner med det blir som på DS. Topp solgte spill blir Nintendo-spill, men konsollen er såpass billig og lett å utvikle for at det er verdt bryet selv hvis man bare selger en 100.000 kopier. Man går i profitt nesten uansett. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg vil ha Spore til Wii! (Noe som ikke er usannsynlig!) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg vil ha et star wars spill til wii. Tenk dere å svinge lightsaberet i takt med kontrollen Men det måtte være gjennomført.(slik som f.eks. KOTOR) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Så pent bilde priceless om nintendo kunne få det bildet Lenke til kommentar
mago Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Neste generasjon konsoller vil muligens standarkontrollen bestå av en fantom(skjøyteløper) drakt med bevegelse sensorer i (ja det kan bli komisk aka TRON filmen http://8mm.no/scripts/public_view_movie.php?id=4655 Endret 11. desember 2006 av mago Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Ikke minst med pga en utrolig målgruppe på 3-90 år. DET er imponerende det. 7475208[/snapback] Make that 93! :!: Endret 11. desember 2006 av Nimrad Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Her er enda noen vinnere: Eller, var no egentlig bare mamma som vant.. =o (Dårlig kvalitet, og liten tv. Skal flytte Wiien ned på den store tv'n snart.. <3) Lenke til kommentar
LMH Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 I går spelte pappa og broderen golf i i 2-3 timar Eg trur Wii har klart det! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Eg filmet eit par kamerater i full gang i går, fantastisk syn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå