elgsather Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Her er min fireårige sønn foreviget idet han tar KO i Wii Sports Boxing Forteller ikke dette bildet hvor gull denne konsollen er så vet ikke jeg Og hvis noen lurer på det, også far, mor, mormor, tanter, onkler kort sagt alle som har prøvd Wii hos oss hittil har vært enige om at Wii er topp! Kunne jeg nå bare få fatt i en ekstra Wiimote.....(tips mottas med stor takk) - Bjørnar Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Artig bilde Ingen tvil om at Wii faller i god jord hos de fleste... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Et hyggelig bilde og innlegg - og svært god motvekt til ordkrigingen som pågår mellom konsollfansen om hvilken som er best i megaflops, bits og shaders osv. Takk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Den gjikk rett inn her i gården også, tror nok nintendo har scoret maksimalt med Wii Lenke til kommentar
Eagle_T Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Et bilde sier mer enn tusen ord Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Selv ble jeg overbevist med Margrethe (93). En fin motvekt til PS3 og X360 som så langt knapt har appelert til andre enn actionfrelste gutter mellom 14 og 30. Endret 10. desember 2006 av kilik Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Dette er vakkert. Jeg får ikke pakke ut min før på julaften, men jeg gleder meg som en unge. Skal hjem til min mor og far og feire jul, så jeg ser for meg at det blir en koselig kveld etter at julegavene er åpnet. Og rundt nyttår kommer mine søsken med sine familier, så da blir det nok stor stas for alle aldersgrupper tenker jeg. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) åhh. sånn et bilde gleder meg.. se på hvor gøy ungen har det da .. Endret 10. desember 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har en anelse at Wii vil bli like populært som DS Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hadde min morfar på snart 88år på besøk i går, vi spillte flere runder i bowling og han syntes det var kjempegøy.. tok topscoren gjore han også... (174p) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Wii har definitivt gått inn i en god del hjerter rundtom i verden. Det at den har en så innovativ måte å spille på gjør at flere og flere tør å ta spranget inn i spillverden, til tross for alder. Morro å se at så mange har det kos med Wii. Tror kanskje Wii kan bite mer fra seg enn både Sony og Microsoft har kalkulert. Kanskje noen undervurderte konkuransen Wii kan gi. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Tro det eller ei, mamma og pappa satt og spilte en god halvtime på fredagen. Og de skrattet og hadde det morsomt. De synes wii tennis var kjempe kult. Sånn generelt er pappa mega motstander til slik spillegreier.. Så var artig å se han spille Mamma har nå også kommet opp flere ganger og spurt om vi ikke skal spille litt tennis Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 It beginneth... Flere i familien min har vært å prøvd, og alle har likt å spille. Onkelen min sa han måtte nesten kjøpe en til han og ungene hans. Søstren min spurte meg idag om vi ikke skulle spille litt, noe hun aldri har spurt om før. Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hehehe! Fabelaktig å se reaksjonene til ikke-gamere når de spiller Wii. Personlig skal jeg kjøpe en så snart neste leveranse kommer. Om jeg klarer å få tak i en da. Det blir ikke jul uten nintendo Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Svigerfar og kjærsten satt sammen å spilte WiiPlay når jeg kom hjem til henne fra jobb her om dagen, utrolig artig å se de to faktisk gjøre no sammen i heletatt. Zelda var en sikkert vinner hos meg tho. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Artig bilde. Er nå helt overbevist om at jeg må ha en Wii. Den er en sånn konsoll som alle vil spille, som man kan få med hvem som helst på. Mamma er nysgjerrig allerede. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Nintendo sin plan ser ut til å virke:) No håpar eg berre på å få tak i en ekstra kontroll slik at det kan bli familieturnering i Wii sports i jula! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ser ut som gullfugelen er skutt og plukket for fjær, skytteren heter Nintendo. Det er jo akkurat slike visjoner Nintendo hadde før release av Wii, at ikke-gamere og folk som generelt sett holdte seg unna konsoller skulle få lyst på en og vil spille. Kanskje Wii biter hardere enn Sony og MS kunne tenke seg til. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Pappa var innom byen for å teste den dagen de begynte og selge Wii, han kjøpte den konstant. Så hører de bare står nede å flirer. Lillesøstren min har det og artig Har ikke prøvd den noe spesielt da tv stuen er i konstant bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå