Morphy250W Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Har prøvd GTA3 til PS2, og det var utrolig tøft. For noen dager siden så jeg at en på forumet påstod at han hadde fått tak i GTA3 til PC?? Må i så fall være en beta-versjon. Vet noen hvor man kan downloade en GTA3-beta ? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Det var en ulovlig warez versjon han snakket om, og warez er ikke tillatt på dette forumet. Lenke til kommentar
Morphy250W Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2001 Knot & klamydia. So long! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Noen som har peil på om/når det kommer en demo? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 En beta av GTA3 hadde vært koselig... Det må dere da være enige i... Kan noen maile meg dersom det blir muligehet for betatesting? Lenke til kommentar
kim Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 etter det jeg har lest i et forum kommer det ikke demo til pc, men derimot noen greier til xbox.. the_ruthless: tviler på at du eller noen andre i dette forumet blir betatester til gta3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå