vallente_82 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei, eg sko gjerne ha hatt nye diskanter til mine veldig gammle, men kjære Dali 104.. Sjekka med Hi-Fi klubben for leeenge siden, og då kunne dei bestilles til 500kr stk, noe som var for mye penger at the time. Vet ikkje korleis det er nå, men tipper dei er utligjengelige. Men uansett, ønsker nye diskant elementer, gjerne uorginale om eg sparer penger på det. Er student Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei,eg sko gjerne ha hatt nye diskanter til mine veldig gammle, men kjære Dali 104.. Sjekka med Hi-Fi klubben for leeenge siden, og då kunne dei bestilles til 500kr stk, noe som var for mye penger at the time. Vet ikkje korleis det er nå, men tipper dei er utligjengelige. Men uansett, ønsker nye diskant elementer, gjerne uorginale om eg sparer penger på det. Er student 7471331[/snapback] Hør med Eltek. De har mange forskjellige diskanter, også fra samme fabrikken som lager elementene som Dali bruker. Het VIFA før, Peerlees V-Line i dag. Lenke til kommentar
vallente_82 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Hei,eg sko gjerne ha hatt nye diskanter til mine veldig gammle, men kjære Dali 104.. Sjekka med Hi-Fi klubben for leeenge siden, og då kunne dei bestilles til 500kr stk, noe som var for mye penger at the time. Vet ikkje korleis det er nå, men tipper dei er utligjengelige. Men uansett, ønsker nye diskant elementer, gjerne uorginale om eg sparer penger på det. Er student 7471331[/snapback] Hør med Eltek. De har mange forskjellige diskanter, også fra samme fabrikken som lager elementene som Dali bruker. Het VIFA før, Peerlees V-Line i dag. 7471742[/snapback] Takker, nye diskanter på vei i posten Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ikke dårlig, hvilke kjøpte du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå