Gå til innhold

Nye diskanter til Dali104 :)

Anbefalte innlegg

Hei,

eg sko gjerne ha hatt nye diskanter til mine veldig gammle, men kjære Dali 104..

Sjekka med Hi-Fi klubben for leeenge siden, og då kunne dei bestilles til 500kr stk, noe som var for mye penger at the time. Vet ikkje korleis det er nå, men tipper dei er utligjengelige.

Men uansett, ønsker nye diskant elementer, gjerne uorginale om eg sparer penger på det. Er student :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

eg sko gjerne ha hatt nye diskanter til mine veldig gammle, men kjære Dali 104..

Sjekka med Hi-Fi klubben for leeenge siden, og då kunne dei bestilles til 500kr stk, noe som var for mye penger at the time. Vet ikkje korleis det er nå, men tipper dei er utligjengelige.

Men uansett, ønsker nye diskant elementer, gjerne uorginale om eg sparer penger på det. Er student  :)

7471331[/snapback]

Hør med Eltek. De har mange forskjellige diskanter, også fra samme fabrikken som lager elementene som Dali bruker.

Het VIFA før, Peerlees V-Line i dag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei,

Men uansett, ønsker nye diskant elementer, gjerne uorginale om eg sparer penger på det. Er student  :)

7471331[/snapback]

Hør med Eltek. De har mange forskjellige diskanter, også fra samme fabrikken som lager elementene som Dali bruker.

Het VIFA før, Peerlees V-Line i dag.

7471742[/snapback]

Takker, nye diskanter på vei i posten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...