Gjest _Uerfaren gutt_ Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hoi! Jeg trenger litt hjelp her. Du ser jeg liker en jente veldig godt, og tror hun liker / likte meg iallefall litt før men nå som vi har kommet på ungdomskolen har hun begynt og få " former " noen veldig fine om jeg får legge til det Men uansett, nå har hun begynt og blitt populær hos de mer eldre og kjekkere guttene pga dette, og hun har blitt sammen med en som er 2 år eldre en oss. Jeg lurer på hva faen jeg kan gjøre for og skaffe hennes oppmerksom het igjen? Hjelp! Også noe OT: Hvordan vet man at man har hatt orgasme? Har onanert for og teste endel ganger og har alltid sprutet, tilogmed hatt sex i fylla med damen overfor men er ikke sikker på om jeg har fått orgasme Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det er litt vanskelig å få ei dame til å like deg igjen hvis hun er sammen med en annen, men kanskje dere burde snakke sammen? Hva er det han har, som ikke du har? Du vet at du har fått en orgasme når du har fått en... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvis hun er sammen med en som er 2 år eldre om du har allerede hatt sex med a i fylla samt at dere er på Ungdomskole nivå så er a kanskje ikkenoe å spare på? Ikke for å være frekk. Men tenk på hvordan det ville vært om jenta du var sammen med var utro på fest. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvis hun er sammen med en som er 2 år eldre om du har allerede hatt sex med a i fylla samt at dere er på Ungdomskole nivå så er a kanskje ikkenoe å spare på? Ikke for å være frekk. Men tenk på hvordan det ville vært om jenta du var sammen med var utro på fest. 7477188[/snapback] Støttes til de grader, finn deg ei søt jente du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå