torbubben Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei. Har fått et problem med at webcam fryser etter 5 minutter på msn. Det er det samme med den jeg chatter med. Det fryser også etter 5 min. Det spiller ingen rolle om bare den ene har på sin cam, bilden fryser etter 5 minutter og webcam må restartes igjen. Har prøvd med flere forskjellige cam men med samme resultat. Noen her inne som vet hva dette kan være??? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvis du har prøvd flere webcam med samme resultat så er du 100% sikker på at det er noe med pc'n kan være USB porten. er det en USB 2.0 port?? de fleste webcam bruker USB 2.0 i dag og det _kan_ ha noe å si. hvis det er en USB 2.0 så prøv så sette webcam'n inn i en annen port. kan være at USB porten er defekt. hvis ikke det hjelper så er du sikker på at det er noe med programvaren, men det kan ha ennå være maskinvaren. Men hvis dette kun foregår i msn og kn når du bruker msn. last ned f.eks. skype og prøv der. hvis det funker fint der så prøv å reinnstalere msn. Jeg vet ikke hva du har gjort av dette allerede, men det er en fin start. Lenke til kommentar
KayjaaY Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 om du har "oppgradert msn", med andre programmer, så prøv å slett de. å reinnstalere msn på nytt.. Burde funke bare bra etter det; *Dette om du har oppgradert msn'n din* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå