pompen75 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Eller synes dere som har kjøpt den at den holder hva "reklamen" lovet. Skulle egentlig kjøpe xbox360 til jul. Men, hypen rundt wii har fått meg til å vakle i valget. Derfor lurer jeg rett og slett på om dere som har kjøpt wii om dere er fornøyde med kjøpet? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Utrolig fornøyd, har aldri hatt et bedre "førsteinntrykk" av en konsoll før. Og dette er før jeg har fått testa Zelda. Grafikken gir jeg en LANG F i så lenge gameplayet/kontrollen er slik den er. Hele slekta er blitt forelska i Wii.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 jeg kjøper wii for og spille de gamle spillene, N64, supermario, NES, SNES. og nye Wii, spill, supermario osv. morro spill... resident evil serien på GC.. veldig mye for pengene i denne konsollen,... Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kjempefornøyd Har Wii med Zelda, er utrolig moro! Spillet kan jo ikke måle seg grafisk, men i underholdningsverdi og innlevelse stiller spillet og konsollen i en klasse de andre ikke kan måle seg med. Jeg tror Wii kan bli virkelig enorm når utviklerene får litt mer tid på seg, og virkelig utnytter konsollen og kontrollerne. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Wii er morsomt. Det er også artig å spille på en annen måte til en forandring. Pluss at Nintendo har jo alltid hatt gode spill titler, klassikere som mario, zelda osv.. Så tror det skal mye til for å bli skuffet over Wii. Skal være enig at det ikke er så mange gode launch titler, men slik har det vært med alle konsoller den siste tiden. Uansett så vil jeg tro at Zelda TP vil holde deg med selskap i en god stund, pluss at wii sport/play er utrolig morsomt å spille sammen med andre. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Eller synes dere som har kjøpt den at den holder hva "reklamen" lovet. Skulle egentlig kjøpe xbox360 til jul. Men, hypen rundt wii har fått meg til å vakle i valget. Derfor lurer jeg rett og slett på om dere som har kjøpt wii om dere er fornøyde med kjøpet? 7471152[/snapback] Med Xbox360 får du mange fler gode titler å velge i med en gang da, tar nok litt tid før de gode titlene til Wii kommer (annet enn Zelda). Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har både X360 og Wii, og med mindre du absolutt må ha Zelda så ville jeg anbefalt X360 siden det er mange flere bra spill å velge mellom, mye bedre grafikk, Live moro etc. Vurderer å selge Wii'en når jeg er ferdig med Zelda. Lars Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har begge (360 og Wii) og de er begge utrolig bra, men på vidt forskjellige måter. Du kan vel se på tiltlene hva som er forskjellen. Partyspill - Wii Familiespill - Wii Utrolig gjennomført gameplay ala Zelda - Wii Bilspill - 360 på grafikk FPS, action m.m. 360 på grafikk Online spill og muligheter - 360 Retrospill - Wii Demoer fra online, serier (snart) - 360 Wii har en mulighet for fysisk fostring uten like. Trim får man ikke på 360. Grafikken til Wii får jeg ikke skikkelig testet før komponentkablen kommer. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Wii er fantastisk! Utrolig fornøyd med den, men skulle jeg valgt mellom Wii og X360 hadde jeg nok gått for X360.. Er veldig mange gode spill til maskinen, mens Wii har Zelda, og får mange fine spill etterhvert. Ville kjøpt meg X360 nå, og heller ventet med Wii til det var flere gode spill tilgjengelig. Synes forøvrig også man får litt mer for pengene i premium. Uansett valg vil du nok bli fornøyd med valget ditt Gå for maskinen du har best magefølelse på Endret 10. desember 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
Jurg82 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Eller synes dere som har kjøpt den at den holder hva "reklamen" lovet. Skulle egentlig kjøpe xbox360 til jul. Men, hypen rundt wii har fått meg til å vakle i valget. Derfor lurer jeg rett og slett på om dere som har kjøpt wii om dere er fornøyde med kjøpet? 7471152[/snapback] Er kjempefornøyd. Gled deg til Wii Tennis og Wii Bowling. Og ikke minst Zelda! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Wii er i mine øyne ikke hypet. Den leverer det den skal og litt til. Har aldri kost meg s mye med et spill som jeg har med Zelda, og mye er takket være Wiimoten som leverer et fantastisk gameplay. Gåsehudfaktoren er konstant til stede og du sitter med gåsehuden på kanten hele tiden. Twilight Princess er faktisk en av de få spilene som har rørt meg meget dypt. Jeg tror vi kommer til å få se andre gode titler på Wii ettersom tiden går. Jeg vet i alle fall at jeg er solgt, ingen X360 på meg, trenger ikke god grafikk når jeg har PCen min, men Wii leverer noe som ingen andre konsoller har klart å levere til meg. En ufattelig elegant og morro måte å spille på. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Selv om jeg virkelig trodde Wii skulle bra, var det over alle forventninger Tennis er seriøst det råeste jeg noen gang har spilt , Rayman er noe av det morsomste/mest hysteriske, og Zelda er det koseligste spillet på lenge. Kan ikke annet enn anbefale Wii. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Wii er nok genialt. MEN! Sitter du på HD ready flatskjerm eller projektor tror jeg du får en skuffende opplevelse. Dessverre. Lenke til kommentar
Eagle_T Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det eneste Wii trenger nå er en jevn strøm av gode spill. Det ser ut til at det fortsatt må være Nintendo som står for de virkelig gode spillene. I 2007 er det stort sett Nintendo's spill som jeg venter på iallefall. Blandt alle third party spillene, er det bare tre som ser spennende ut hittil; "no more Heroes", "SSX: Blur" og "Red Steel 2". Mulig jeg ikke har oversikt over de fremtidlige utgivelsene, men er det noen som vet om flere thirdparty spill som ser lovende ut? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sonic & The Secret Rings og Resident Evil: Umbrella Chronicles. Ellers er ikke tredjepartsstøtten mye å skryte av... Lenke til kommentar
Eagle_T Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Yes. Det er bare å håpe på flere spill. Går noen rykter om at EA pluss andre "uavhengige" selskaper har opprettet egne Wii-studioer, så det er da håp! Ubisoft har jo omfanget wii, men ut ifra hva jeg har skjønt er det stort sett RRR som kan ansees som et solid spill. Lenke til kommentar
freke Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Wii er nok genialt. MEN! Sitter du på HD ready flatskjerm eller projektor tror jeg du får en skuffende opplevelse. Dessverre. 7472368[/snapback] Skulle jeg mene ja. Nytter jo ikke sitte på skjermen når man spiller. Vanskelig å se, og den kan gå i stykker. Anbefaler å sitte på sofaen. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Wii er nok genialt. MEN! Sitter du på HD ready flatskjerm eller projektor tror jeg du får en skuffende opplevelse. Dessverre. 7472368[/snapback] Inntil komponent-kablene til Wii kommer, that is. ^^ Så fort de kommer, vil det bli sylskarpe bilder på Wiien. (selv om jeg ikke syns det var så forferdelig på LCD-tvn min som mange skulle ha det til) Lenke til kommentar
Eagle_T Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Wii er nok genialt. MEN! Sitter du på HD ready flatskjerm eller projektor tror jeg du får en skuffende opplevelse. Dessverre. 7472368[/snapback] Skulle jeg mene ja. Nytter jo ikke sitte på skjermen når man spiller. Vanskelig å se, og den kan gå i stykker. Anbefaler å sitte på sofaen. 7472542[/snapback] Snakk om å kaste stein i glasshus. Sitte I sofaen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg må si at jeg likte wii svært svært godt. Den er utradisjonell, kort og godt. Jeg er så dritlei det der vanlige. Grafikken er mer en god nok for min del, men den er ikke top notch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå