NoHill92 Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 HAdde utrolig lyst på spillet king of the road som ble omtalt her: ( http://www.gamer.no/omtaler/king_of_the_road/ ) Problemet er jo at spillet er faan ikke til å oppdrive, jeg har tråla Oslo på jakt etter spillet og de fleste i butikkene så bare rart på meg da jeg spurte etter det - nei, det har jeg aldrig hørt om en gang..... var svaret fra flere. Kan dere hjelpe meg?? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-25 22:50 ] Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg dro også på leting etter spillet i butikker. Fant ingen som hadde spillet. Til slutt ble jeg "nødt til" å bruke *kremt* DC++ Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Sjekk denne linken: http://www.softlab-nsk.com/ht2/ Virker som King of the Road er det samme som Hard Truck 2. (sjekk screenshots). Re-release av et gammelt spill bare? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Re-release eller ikke, så ser spillet skikkelig stilig ut. La meg vite hvis dere finner det i noen butikker, OK? :smile: Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 23:37, skrev kim_a55:Re-release eller ikke, så ser spillet skikkelig stilig ut. La meg vite hvis dere finner det i noen butikker, OK? :smile: Generelt er det fryktelig vanskelig å finne spill fra Jowood i butikkene (prøv å finne et Jowood spill hos Spaceworld, for eksempel). Veldig trist, for de har mange gode spill. Uansett, http://www.play.com har det, men det er ikke inne for øyeblikket. Lenke til kommentar
Nimr0d Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Det er egentlig ikke så tøft som det ser ut til. Jeg har spillet. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 joda, spillet er greit nok det....de første par-timene... artig tidsfordriv, men grafikken inni trailerne er bare så sinnssykt elendig. Omgivelsene er ganske greie, med løv, regn ol. som legger seg på frontruta(på med vindusviskere :smile: ) Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 joda, spillet er greit nok det....de første par-timene... artig tidsfordriv, men grafikken inni trailerne er bare så sinnssykt elendig. Omgivelsene er ganske greie, med løv, regn ol. som legger seg på frontruta(på med vindusviskere :smile: ) (måtte bare skryte om at jeg oxo har spillet :smile: lol ) Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 JoWooD jobber forøvrig med å forbedre distribusjonen av spill i Norge, og et par andre land i skandinavia. Jeg konfronterte dem om problemet, og de var klar over det, og fortalte om planene. Så da er det det sagt. Lenke til kommentar
spindle Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Heads up! Ikke kjøp KOTR! Vet ikke hva det var, men som dere så var ideen om å kjøre lastebil rundt omkring noe som virket litt morsomt. Skaffet meg spillet og tenkte jeg skulle prøve det litt. Begynte med en liten varebil, fikk mitt første oppdrag og jeg var igang. Etter noen fartsbøter pga (mislykkede) forsøk på å ta igjen konkurrentene fant jeg ut at de omtalte snarveiene burde dukke opp snart eller så hadde jeg ikke sjangs til å vinne. Og omtrent da så jeg en grusvei ta av til i retning dit jeg skulle (den byen lengst nede til høyre på kartet om du har spillet). Ok, da prøver vi det, fint at jeg har en litt kraftig amerikansk 4x4. Etter en liten stund gikk veien over til fri terrengkjøring, og litt senere fant jeg en gruveåpning i fjellet... sweet! Ikke det nei. Etter ca 40-50 små kryss kom jeg ut igjen på andre siden, et nytt relativt langt strekke terreng, før jeg nærmet meg veien som var avmerket på kartet igjen. Hmmm...skulle ha vært der nå? Står altså på noe som er avmerket som den eneste veien til tettstedet jeg skulle til, og det er ikke antydning til en grusvei engang? Så plutselig kommer den en svær semi-trailer i høyt tempo forbi meg, jeg prøver å legge meg på hjul, men den kjører ifra meg!?! Og det er ikke akkurat 4-felts autobahn det er snakk om her..... Konklusjon: Hvis dere vil kjøre en urealistisk lastebilsim, let et annet sted! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 hehe, enig med sistnevnte... spillet kan være jxxli frustrerende! Anbefaler alle som ikke er ihugga megaharrye lastebilsjåfører, til å ligge langt unna spillet... Blir for keisamt i lengden...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå