Grievdus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 sry fant ikke på en bedre tittel jeg har dreamwearver å jeg vill gjerne gjøre sånn at folk kan registrere seg på siden min. er det noe jeg kan gjøre i dreamweaver? eller at jeg trenger koder? trenger svar så fort som mulig takk på forhånd Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Du kan sikkert ha PHP i dreamweaver. Det du trenger er en mysql database hvor du lagrer alle brukerene. Så må du ha php scrips som henholdsvis lager brukere, endrer brukere, ser på brukere, logger inn og authentiserer brukere. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Du kan sikkert ha PHP i dreamweaver. Det du trenger er en mysql database hvor du lagrer alle brukerene. Så må du ha php scrips som henholdsvis lager brukere, endrer brukere, ser på brukere, logger inn og authentiserer brukere. 7471217[/snapback] vet du om noen php scrips som har dette? og eventuelt servere som benytter mysql Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) http://www.phpfreaks.com/ masse div. scripts der edit: typo Endret 10. desember 2006 av ZeS Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 www.ezusermanager.com f.eks. Har til og med norsk språkpakke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå