Thomas J.L Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Digger Burnout på en 42" plasma tv, helt syk fartsfølelse. Synes ikke at fartsfølelsen i NFS er bra rett og slett. Litt for mye bling bling også. Men synes at disse spillene hører hjemme på PS2 da Spørs hvordan humør jeg er i, spiller hva jeg føler for Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Need For Speed VS Burnout! Spy VS Bæsj! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Spy VS Bæsj! Voksen kommentar Setter en knapp på burnout også.. mye morro.. Lenke til kommentar
Elys Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Noe som har gått igjen på svarene i denne tråden er at NFS er mer realistisk enn Burnout. Ok ja...det skal jo litt til å være mer urealistisk enn Burnout, men so what? NFS er ikke akkurat en simulator det heller. Om jeg ønsker meg realistisk racing ville jeg ikke sett nærmere på noen av seriene men heller gått for Gran Turismo. Men når det først er sagt: Det er lite som er morsommere enn Burnout i multiplayer...og uansett hvor mye styling og blingbling det er i NFS så er det jævlig mye morsommere å gruse en kompis til han hyler og banner om at du jukser enn det er å se på nok en styla bil med karbonpanser og tribal-decals på sidene Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Burnout Konge spill... får penger for å kræsje hihi... N4S spille er blitt kjedlig... har ikke vært bra siden porche utgaven Endret 19. desember 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
ulven82 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Liker ikke bilspill,men Burnout tar faktisk av..trashing ftw;) Lenke til kommentar
slash Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Med tanke på at NFS serien har en mye lengre fartstid så vil jeg tro at den har en fordel over burnout. NFS porsche unleashed tar jo hele burnoutserien på strak arm alene IMO. Men en del av den yngre garde har vel bare kjennskap til underground og oppover, og med det i tankene så vinner vel burnout, for underground og oppover er jo egentlig bare crap. Lenke til kommentar
headsplitter Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Need For Speed VS Burnout! Spy VS Bæsj! 7533028[/snapback] Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Med tanke på at NFS serien har en mye lengre fartstid så vil jeg tro at den har en fordel over burnout. NFS porsche unleashed tar jo hele burnoutserien på strak arm alene IMO. Men en del av den yngre garde har vel bare kjennskap til underground og oppover, og med det i tankene så vinner vel burnout, for underground og oppover er jo egentlig bare crap. 7536544[/snapback] Jeg har spilt NFS-serien siden Need For Speed II, og jeg synes likevel at Burnout var en bedre spill-serie. Det går mest på smak og behag. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Burnout by a mile Blir for kjedelig å bare cruise rundt på asfalten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå