Gå til innhold

Need For Speed VS Burnout!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som har gått igjen på svarene i denne tråden er at NFS er mer realistisk enn Burnout.

Ok ja...det skal jo litt til å være mer urealistisk enn Burnout, men so what? NFS er ikke akkurat en simulator det heller. Om jeg ønsker meg realistisk racing ville jeg ikke sett nærmere på noen av seriene men heller gått for Gran Turismo.

Men når det først er sagt: Det er lite som er morsommere enn Burnout i multiplayer...og uansett hvor mye styling og blingbling det er i NFS så er det jævlig mye morsommere å gruse en kompis til han hyler og banner om at du jukser enn det er å se på nok en styla bil med karbonpanser og tribal-decals på sidene

Lenke til kommentar

Med tanke på at NFS serien har en mye lengre fartstid så vil jeg tro at den har en fordel over burnout. NFS porsche unleashed tar jo hele burnoutserien på strak arm alene IMO. Men en del av den yngre garde har vel bare kjennskap til underground og oppover, og med det i tankene så vinner vel burnout, for underground og oppover er jo egentlig bare crap.

Lenke til kommentar
Med tanke på at NFS serien har en mye lengre fartstid så vil jeg tro at den har en fordel over burnout. NFS porsche unleashed tar jo hele burnoutserien på strak arm alene IMO.  Men en del av den yngre garde har vel bare kjennskap til underground og oppover, og med det i tankene så vinner vel burnout, for underground og oppover er jo egentlig bare crap.

7536544[/snapback]

Jeg har spilt NFS-serien siden Need For Speed II, og jeg synes likevel at Burnout var en bedre spill-serie. Det går mest på smak og behag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...