LucarioX Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvilken av disse spill seriene mener du at er best? Selv liker jeg begge seriene godt Hva md deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 er du veldig glad i vs tråder? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 jeg synes burnout spille rett og slett er mere gøy å spille. synes klassiske bilspill har blit kjedeligt siden man bare gjør det samme om å om igjenn. burnout spillene er mye mere varierte. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 bournout uten tvil, synd det ikke kommer til pc Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Likte veldig godt NFS-serien, helt til de 2 nyeste kom. Lenke til kommentar
Kallehell Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 NFS Carbon er klart best Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 NFS-serien er en bedre "simulator" med tanke på at det føles litt mer som realistisk kjøring og så er det jo kos å pimpe ridesa sine. Burnout-serien elsker jeg, tho, herlig arkadekjøring og masse moste biler! Kjøpte burnout 3 lenge etter det kom ut fordi jeg ikke liker bilspill generelt. Burnout er bedre for oss som liker fart og knusing Kort og godt har de fordeler og appelerer mer til forskjellige folk. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Spørs hvilken need for speed du mener, men den eneste bra NFS jeg kommer på er Porsche Unleashed, resten er mer eller mindre crap, det samme kan sies om burn-out. Kanskje greit tidsfordriv, men er du ute etter bilspill ville jeg testa ut Live for speed Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Nå har ikke jeg spillt Need for speed så mye opp gjennom tidene, men jeg har spilt det såpass mye at jeg vet at Burnout GRUSER det langt nedover akebakken. Det er min mening. nemlig. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Need for Speed så klart. Burnout er jalla. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Need for Speed så klart. Burnout er jalla. 7517363[/snapback] NEI, det er det ikke. :realmad: Need for speed er dølt uten noen som helst realisme. Jeg står fortsatt ved min mening om at burnout gruser NFS ned i akebakken. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Burnout 3 er jo et av de beste spillene jeg har spilt, så i min bok er det Burnout serien som hadde fått mest omtale. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Need for speed er dølt uten noen som helst realisme. 7517495[/snapback] Du som er døll her, amigo. Burnout er MYE mer urealistisk enn NFS. NFS serien har alltid vært basert på realismen, men de senere titlene har kanskje vært mer "arcade". Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Need for speed ist tha styling foh sho an 4 lifah game ala nyere dato imens gammeldags Need for speed er mer bilspill så å si men uansett kan det bare spilles igjennom en to ganger før du har liksom opplevd det som er. Burnout er rå kjøring for folk med reaksjonsevnen i topeliten! og det er råååartig og kan spilles så lenge du vil:D Spillte Burnout 3 med noen kompiser på 52 tommer og det ble siiiinnsykt rått<3 Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Need for speed er dølt uten noen som helst realisme. 7517495[/snapback] Du som er døll her, amigo. Burnout er MYE mer urealistisk enn NFS. NFS serien har alltid vært basert på realismen, men de senere titlene har kanskje vært mer "arcade". 7519005[/snapback] I Burnout tar bilene i det minste skade av å krasje. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Need for speed er dølt uten noen som helst realisme. 7517495[/snapback] Du som er døll her, amigo. Burnout er MYE mer urealistisk enn NFS. NFS serien har alltid vært basert på realismen, men de senere titlene har kanskje vært mer "arcade". 7519005[/snapback] I Burnout tar bilene i det minste skade av å krasje. 7520690[/snapback] Der smalt det fra Teodor! :!: PS: Du kan faktisk gjøre slik at bilene får litt riper i lakken og knuste vinduer på NFS. Men som jeg sa: Der smalt det fra dorullen! Lenke til kommentar
scythe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 NFS serien er garantert best Jeg ble så altfor fort lei av burnout Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Der smalt det fra Teodor! :!: 7524434[/snapback] ... Burnout er ihvertfall best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Burnout appelerer muligens mer til de av oss som ikke liker bilspill i så stor grad og, fordi det er arcade-style kræsjing. Jeg vet ikke, virker som det er det som er grunnen til at jeg liker det bedre iallefall Lenke til kommentar
albions Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Need for Speed så klart. Burnout er jalla. 7517363[/snapback] Beklager å måtte si det, men Burnout er slett ikkje "jalla" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå