Gå til innhold

Wii Play til 3k!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, man kan virkelig få seg en god latter på QXL :!:

7472007[/snapback]

jah broren min bydde 2 kr for 4kulepenner for morro skjyld, saa bydde folk over han hele tida og han blei irritert og opptatt av aa vinne over di andre til slutt saa bydde han 200kr for 4 kulepenner :p

Lenke til kommentar

folk har jo bydd masse før det spørsmålet kom da men. og det er jo akkurat som om en skulle legge ut en banan til salgs og har bildet av et eple. da tror jo folk automatisk at han selger et eple. men ja som sagt, folk er dumme nok til og ikke lese ordentlig hva som står. så dem får som dem fortjener på en måte. men ganske feil fra selgeren også. menmen ikke mitt problem! er kjøperen sitt problem :tease:

Lenke til kommentar

Bildet han bruker i annonsen er ikke lovlig. Jeg la inn tips om regelbrudd til QXL for det er misledende reklame å putte inn bilde av noe annet enn det en faktisk selger. når man selger et spill+kontroll og legger inn bilde av selve konsollen med en kontroll så er det ganske så misvisende for de som kanskje tror Wii Play er hva konsollen heter (ja det finnes de).

Lenke til kommentar
Bildet han bruker i annonsen er ikke lovlig. Jeg la inn tips om regelbrudd til QXL for det er misledende reklame å putte inn bilde av noe annet enn det en faktisk selger. når man selger et spill+kontroll og legger inn bilde av selve konsollen med en kontroll så er det ganske så misvisende for de som kanskje tror Wii Play er hva konsollen heter (ja det finnes de).

7473407[/snapback]

det stemmer! les her (tatt fra qxl):

Upassende/irrelevante budskap i annonser

Annonsen skal ikke være av en karakter som kan virke støtende for andre brukere. Tekst og bilde i annonsen skal korrespondere med det som selges og beskrive dette, og ikke være av en karakter som er upassende. QXL forbeholder seg retten til å avgjøre om en gjenstandsbeskrivelse/bilde er passende eller ikke.

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar

Det er bilde av en Wii Remote og konsollen, og i teksten skriver han følgende:

En pakke som inneholder en Wii Remote og flere småspill, er kun gitt ut i svært begrenset opplag til nå i Norge.

Inneholder ikke konsollen, bare remote og spill.

Så mener selger har sitt på det tørre her. Ikke hans skyld at folk er dumme.

Lenke til kommentar

Han har også sagt gjentatt det i en melding og sagt at bud som kommer inn etter denne meldingen anses som bindende.. Budet er i skrivende stund oppe i 4600 kroner! Folk er så dumme for tiden. Les LITT før du har tenkt å svi av så store summer.. Frister jo veldig og selge min egen Wii men jeg vil heller spille.. Får heller ta denne salgsrunden når ps3 launcher :)

- hsds

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...