vketil Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hva har skjedd? jeg hadde problemer med s.m.a.r.t status på harddisken min, jeg fikk ordet det med å formatere den. Etter det ville ikke pc`n starte . Den ville på 3 og 4 forsøk. Nå vil den ikke starte i det hele tatt. Skjermen slår seg ikke på heller , jeg kan høre at harddisken starter , men den laster ikke opp windows. Kan bios være borte , eller hva har skjedd. Hovedkortet er et MSI K7T 266 pro2. Maskina var ny for 9mnd siden. Jeg har satt i en ny harddisk med windows på, men har brukt maskina etter den tid, det bør jo ikke være problemet. Er det noen der ute som kan fortelle meg hva som har skjedd med maskina mi?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Si meg noe. Du sier at du har formatert disken, Ok men har du installert windows på nytt?? Lenke til kommentar
vketil Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 ja windows er lagt inn, så det skulle ikke være problemet. Hva tror du kan være problemet da!!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Du kan prøve å resette bios'en. Og kanskje en flashing av bios'en kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
vketil Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Problemet er løst, HURRA det var tydeligvis dårlig kontakt med skjermkortet som gjorde dette. Jeg gikk over alle kontakter for å se at de var på plass, så enkelt kan det være.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå