Gå til innhold

HP IPAQ RZ1710 X-Road Bilnavigering

_tHokA_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rz1710 benytter operativsystemet PPC 2003 (SE). Det betyr, går du tom for strøm mister du alt innhold på PDAen! Og det er fort gjort..i tillegg er det kabel GPS. Isolert sett er ikke 1250 kr mye, men skal du ha en orntli PDA (Rz 1710 er en billig billig løsning fra HP (og GPS (X-Road har jeg ingen erfaring med..) ville jeg nok kjøpt en nyere PDA + GPS pakke. f.eks TomTom eller Navigon. HP har mange prisgunstige PDAer. også noen med innebygd GPS. Ta en titt på hw6915, Eten, i-mate PDA-N, HTC 3600.

rz1710 har veldig lite intern minne som ofte forårsaker en ustabil PDA..

Netshop har tilbud på HP IPAQ RZ1710 X-Road Bilnavigering nå, til "bare" 1250kr. Er det noen her som har den bilnavigeringspakka? Og kan si meg hvordan den er å bruke?

Vurderer å kjøpe en til meg selv i julegave :p

HP IPAQ RZ1710 X-Road Bilnavigering

7470710[/snapback]

Endret av Knocksock
Lenke til kommentar

Jeg har brukt den PDAen litt nå og ja. Den har lite minne, og X-Road programmet er ikke så bra. Den ville kjøre inn på buss "lommer" langs veien da jeg satte på vei forklaring. Den krever mer minne enn det PDAen har og går da treigt.

Har installert TomTom på PDAen og den virker MYE bedre. Jeg er fornøyd med GPS systemet på PDAen nå. Billig løsning til GPS, men som sagt så kunne PDAen ha hatt litt mer minne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...