Esukiru Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Etter at jeg har brukt 360en min, ska jeg så klart slå den av. Men når jeg trykker inn knappen er det bare lyset på knappen som slås av og ikke boksen. Det er heller ikke noe bilde på tv skjermen når dette skjer. Er det noen erfaringer med dette? Noen steder jeg kan finne en løsning? Endret 10. desember 2006 av Rcane Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har du prøvd å slå den av via kontrollen? Eller selve knappen på maskinen? Prøv begge deler. Lenke til kommentar
jjjhhhsss Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Etter at jeg har brukt 360en min, ska jeg så klart slå den av. Men når jeg trykker inn knappen er det bare lyset på knappen som slås av og ikke boksen. Det er heller ikke noe bilde på tv skjermen når dette skjer. Er det noen erfaringer med dette? Noen steder jeg kan finne en løsning? 7470707[/snapback] Har du plugget inn noe i USB-portene? Feks lader du håndkontrollen? Endret 10. desember 2006 av jjjhhhsss Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Etter at jeg har brukt 360en min, ska jeg så klart slå den av. Men når jeg trykker inn knappen er det bare lyset på knappen som slås av og ikke boksen. Det er heller ikke noe bilde på tv skjermen når dette skjer. Er det noen erfaringer med dette? Noen steder jeg kan finne en løsning? 7470707[/snapback] Har du plugget inn noe i USB-portene? Feks lader du håndkontrollen? 7471040[/snapback] Ja, jeg har den der plug and play eller hva den nå heter. En USB kabel som man lader opp kontrollen med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Du lader altså kontrolleren, det skal være et rødt lys på den plastdingsen man fester på kontrolleren. Om du drar ut usb-kabelen slår maskinen seg helt av. Den holder kun på med å lade kontrolleren helt opp, og den slår seg helt av automatisk når den er fulladet. Dette er helt vanlig. Slik kan du for eksempel lade kontrolleren om natta uten noen bekymringer. Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Ok. Takker for raske og gode svar. Da er det alt som det skal være på den praktfulle konsollen Må bare si at jeg ikke er spesielt smart på hardware og sånne ting Endret 10. desember 2006 av Rcane Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg begynner å lengte noe sjukt etter PS3 nå.. Vet noen av dere her om en meget billig Xbox 360 til salgs? Lenke til kommentar
jjjhhhsss Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Du lader altså kontrolleren, det skal være et rødt lys på den plastdingsen man fester på kontrolleren. Om du drar ut usb-kabelen slår maskinen seg helt av. Den holder kun på med å lade kontrolleren helt opp, og den slår seg helt av automatisk når den er fulladet. Dette er helt vanlig. Slik kan du for eksempel lade kontrolleren om natta uten noen bekymringer. 7471493[/snapback] Japp, som om jeg skulle sagt (skrevet?) det selv. Viften går når du lader kontrolleren via USB for å kjøle den geniale Xboxen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå