Gå til innhold

Compal/ multinote hel 80 og touchpad

jaw9

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har problemer med touchpad-driveren til denne en mnd gamle maskinen? Jeg opplever at scroll ikke fungerer sammen med "ikke-microsoft"-applikasjoner og at musen kan hoppe litt hvor som helst på skjermen. Utrolig irriterende når jeg bare bruker maskinen til surfing, jobbing og småting. Har forsøkt å legge inn ny driver uten at problemet forsvinner. Tips?

tror touchpad er av merke Elantech

tips mottas med takk

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Er det flere enn meg som har problemer med touchpad-driveren til denne en mnd gamle maskinen? Jeg opplever at scroll ikke fungerer sammen med "ikke-microsoft"-applikasjoner og at musen kan hoppe litt hvor som helst på skjermen. Utrolig irriterende når jeg bare bruker maskinen til surfing, jobbing og småting. Har forsøkt å legge inn ny driver uten at problemet forsvinner. Tips?

tror touchpad er av merke Elantech

tips mottas med takk

7470617[/snapback]

Har hatt samme problemet med denne ellers supre maskina. Har søkt en del på nettet etter løsninger, men funnet at det beste er å bruke standard XP-drivere til touchpaden. Mister en del funksjoner som er mulige med Elantech-driverne, men scrolle-problemet blir i hvert fall borte, og det er det viktigste til min bruk.

Andre mer konstruktive løsninger vil jeg også være interessert i!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...