Dan_ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 .....får jo heller ikke brent av HD på DVD! 7487902[/snapback] På SR1 er det svært enkelt å lagre HD-opptaket rett på DVD, altså DVD'en er et rent lagringsmedium. Skal man overføre til DVD som vanlig film så får man standard oppløsning ja. Inntil videre får vi vente til Blueray/HD-DVD brennerne kommer for fullt på markedet. Da begynner vi å snakke. Du er her og du, Thlian! Lenke til kommentar
Dan_ Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Hadde nå bestemt meg for HC3 og bestilt denne, men så er de tomme hos Sony og i de store kjedene. Ubekreftet levering 20. desember, men det kan raskt bety over nyttår. HC3 er forøvrig å få tak i på nettet. En del tar ikke inn dette kameraet igjen fordi det kan forventes ny modell på nyåret. Akk, valgets kvaler... Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hadde nå bestemt meg for HC3 og bestilt denne, men så er de tomme hos Sony og i de store kjedene. Ubekreftet levering 20. desember, men det kan raskt bety over nyttår. HC3 er forøvrig å få tak i på nettet. En del tar ikke inn dette kameraet igjen fordi det kan forventes ny modell på nyåret. Akk, valgets kvaler... 7513142[/snapback] At den kommer rett etter nyttår er jeg skeptisk til. HC3 fikk jeg som en av de første i Norge, og jeg fikk den først i mai... Om du Bergen så har Sony Center kameraet inne, til 9800(var der i går..). Uansett, gå for kameraet, du vil ikke angre ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå