las^se Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 hei noen som vet om et program som gjør dette? vil lage filmer der jeg viser hvordan du gjør ting i windows f.eks. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Ta skjermdump heller. Trykk Print Screen-knappen. > Åpne f.eks. Word > Lim inn. Så har du bilde i Word. Hvis du holder nede Alt-knappen og tykker Print Screen, får du skjermdump av det aktive vinduet. Lenke til kommentar
las^se Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 men skal lage FILM jo.... har tenkt på å lage film der jeg spille sånn småspill, som frecell o.l. vil liksom ha kvaliteten der :smile: det finnes vel et slikt program?? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Skjønner. Det finns en utgave av Quick Time som lager .mov-filer rett fra PC'en, med lydopptak. Har mange slike opplæringsvideoer i bilderedigering. Lenke til kommentar
las^se Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 ok... har noen filmer jeg har tatt opp i et spill, og ønsker å redigere disse... men de er .az - filer hvordan kan jeg vise disse uten å være i spillet, eventuelt konvertere disse... slikat jeg kan redigere dem. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Camstudio er et eksempel på et program som kan ta opp hele, eller deler av dekstopen. Du velger selv hvor mange bilder i sekundet den skal ta opp med, og hvilken komprimering den skal bruke (divx). Du må ha rask PC for å ta opp med høy oppløsning og mange FPS, derfor er det best å bare ta opp små biter av skjermen. Vet ikke om det funker å ta opp mens du er fullscreen inni et spill, men prøv å kjør spillet i window mode. Lenke til kommentar
las^se Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 takker :smile: Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 CamStudio fungerer kjempeflott. Lastet det ned og har gjort opptak med lyd. Men filene blir store i motsetning til Quick Time. _________________ Knut Skarsfjord [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-11-19 18:56 ] Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 CamStudio er freeware?! hvor laster man det ned? -vnm Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 http://www.atomixbuttons.com/vsc/ Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 18:34, skrev skarsk:CamStudio fungerer kjempeflott. Lastet det ned og har gjort opptak med lyd.Men filene blir store i motsetning til Quick Time. Du kan jo velge codec den skal komprimere med! Bruk divx eller noe sånt, for å få minimal filstørrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå