Left Blank Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 http://c0ax.com/coax_-_speed_2.mp3 trenger litt kritikk pa denne.. lurer pa om det ikke blir for skarpe noter i det hoye registeret? takk pa forhand.. Lenke til kommentar
password Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Tja...Dette var etter min mening ikke særlig typisk trance. Mer aner jeg en touch av commodore 64 remix-stil her. Noe jeg har sansen for Låta skapte en god stemning til tider, men du nevnte noe om skarpe toner. Jeg vil ikke si at det er et problem her, men et stykke ut i låta blir det litt mye av mange forskjellige lyder. Min konklusjon er at du har laget en grei låt, etter en "ikke standard" oppskrift, noe som er positivt. Litt mange dominerende lyder på en gang, noe som skaper litt kaos. Får du ryddet opp i det blir det mye bedre i mine ører Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Ganske så fett. Litt sånn Trash80/Amiga/Drum'n Bass aktig Techno-ish. Edit: Etter et par gjennomhøringer, så synes jeg faktisk de tonene i midten var et kult touch. Det eneste som bugget litt, var slutten. Men litt vanskelig å være 100% objektiv siden jeg har sansen for det som er litt "røffere" rundt kantene. Endret 11. desember 2006 av Istapp Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Dobbelpost, beklager. Endret 11. desember 2006 av Istapp Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Syns det var riktig så fett jeg Men jeg må si meg enig med password i at det blir litt for mange dominerende lyder flere steder slik at det høres litt rotete ut. Men ellers syns jeg melodiene dine er veldig fine. Kanskje roe ned reverbet litt på de ene leaden? Endret 11. desember 2006 av Øssa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå