Gå til innhold

Lite & billig kabinett

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen små, billige kabinett som jeg kan kjøpe noe sted? Er dritt lei å dra med meg kabinettet mitt når jeg skal på lan, hadde vært kjekt med et man bare kunne stappa i sekken =)

Gidder ikke grave så sinnsykt dypt i lommeboka for å få tak i det heller. (betalte 400,- for mitt nåværende kabinett!:) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. Hvis du har muloghet så pleier det å ligge en del gamle små kabinetter på bossfyllinger rundtom.. (Rådalen i Bergen plaier å ha en dl i hvert fall. :wink: )

Koster deg ikke en krone hvis ikke du tar med transport dit. Litt lakk så er de nesten så god som ny.

Lykke til!

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

så en gang en fyr som hadde modda et gammelt AT kabinett. Det var av den typen med plass til to cd-rom'er og to diskettstasjoner og en harddisk (han droppa selfølgelig en disketstajon og putta en harddisk der) cd-rom'ene kon ikke helt inn pga ATX kortets størrelse, men ellers så var alt ok, og det kabinettet var ikke stort nei

Lenke til kommentar

Stabilt det. Lurte faktisk på å stappe inn ATX hovedkortet mitt i mor&fars gamle AT tower når jeg kjøpte meg min første egne pc, men jeg kom frem til at et ATX kabinett til 400 spenn var bedre. Ellers hadde det vært litt kult å få inn en "ny" pc inn i 286 kabinettet jeg har liggende dah, med vippebryter på PSU og turboknapp :grin:

Lenke til kommentar

Jeg har oxo vurdert å bruke de gamle Compaq 386 kabinetta til server maskinene mine... Men hvordan får jeg koblet en AT strømforsyning til et ATX kort?? Man må kanksje kjøpe ATX strømforsyning?? =) Blir jo brått billigere å kjøpe nytt kabinett hvis man må det...

Som nevnt tidligere er det ikke noe en liten boks med spraymaling og litt kreativitet kan fikse... =) Her kjører man MacGyver stil til de grader... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...