Saviorself Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg gjenoppretta systemet for å bli kvitt MSN Live Messanger. Men når jeg starta opp igjen kom det opp at det var en feil og om jeg ville stare opp i sikkerhets modus eller Vanelig modus. Så starta jeg opp i vanelig modus og når jeg kommer til innlogging står det at jeg må aktivere windows-produktet. Men når jeg logger inn og går på Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy så står ikke 'Aktiver Windows' der. Men så går jeg på C:\WINDOWS\system32\oobe og finner msoobe(Samme som aktiver windows). Men når jeg trykker der skjer det ingen ting. Det kommer bare et timeglass ved pekeren. Den blir borte etter ca 20sek men ingen ting skjer. Så er det noen som kan hjelpe meg? TRENGER SVAR FORT! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 aner ikke hvor feilen ligger jeg... du har lovlig versjon av windows? kanskje windows-update kan sette i gang aktivering? Jeg husker nemlig ikke hvordan man gjør det... Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg har akkurat samme feil. Det som kommer opp når du prøver å kjøre Windows update er; Du må være logget på som administrator eller medlem av gruppen Administratorer for å kunne installere oppdateringer fra dette webområdet. Hvis du bruker Windows XP, kan du se om du er administrator ved å gå til Brukerkontoer i Kontrollpanel. Obs! Hvis datamaskinen er koblet til et nettverk, kan nettverkspolicyinnstillinger også hindre deg i å bruke dette webområdet. Kontakt systemansvarlig for å få hjelp med oppdateringer. Og jeg bruker admin kontoen, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke dette går? Så jeg søkte etter feilen [Feilnummer: 0x8DDD0002] Årsak Dette problemet kan oppstå på grunn av hvilken som helst av følgende årsaker: 1. Du er ikke logget på som en bruker som tilhører den lokale Administratorer-gruppen. 2. Du har ikke tillatelse til bestemte registernøkler eller mapper. 3. Operativsystemet kan ikke lese dataene i mappen %Systemroot%\System32\Catroot2. Og jeg er logget på som admin i den lokale administratorgruppen, og har tilgang til ; %Systemroot%\System32\Catroot2. Jeg er nesten litt på kanten til å formatere, men vil bare problemene forsette, for det står jo at jeg ikke har aktivert windows.. Og jeg bruker en lovlig versjon. Og den har da vært aktivert før. Men etter systemgjenopprettninga kom det opp at jeg måtte aktivere dette windows prduktet. Og det har da vært aktiver før? Så hva i f*** skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå