Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kjøp av seng, noen forslag?

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg skal snart flytte ut til mitt eget sted og trenger da en seng.

Noen som har forslag til senger? Det skal vere en dobbelseng, hele pakka må følge med, både rammeverket og madrasser, helst til maks 5000 kr, men jeg kan strekke meg littegrann prismessig :)

Noen som har forslag til noe jeg kan kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leser at du flytter for deg selv og skal gå til innkjøp av seng. Dette er sannsynligvis noe du kommer til å ha en stund, og da anbefaler jeg på det varmeste å gå opp et par tusen i prisklasse. Du skal tross alt tilbringe noen netter i denne og tro du meg, det vil være verdt det.

Det er selvfølgelig en mellomting, men jeg vil så absolutt anbefale deg å kikke på senger i 7-10.000 kr klassa. Sånn som f.eks denne eller denne.

Lenke til kommentar

Takk for tipset Gurglemuffin, tenkte litt på det selv også, skal tross alt ha den en stund regner jeg med.

Siden jeg jobber på Ekornes så tenkte jeg at jeg skulle se på b-vare butikken vår om jeg fant noe der også, Svane madrasser er jo tross alt ganske bra.. men dyrt ;)

Lenke til kommentar
Åssen kan du komme med et slikt spørsmål, i din arbedssituasjon ?

7483090[/snapback]

Fordi jeg skal flytte ut, til en plass som er nærmere jobben.

Blir ikke noen über leilighet men et heilt grei kjellerleilighet satser jeg på

Om det var det du lurte på da?

Lenke til kommentar

I see... :p

Jeg jobber på IT-avdelingen

I do computers, not beds

Men en av grunnen til at jeg spør er fordi Ekornes sine Svane madrasser er over min prisklasse, selv de i B-vare butikken vår er for dyre for meg, har ikke allverdens penger vet dere, dessuten var jeg og sjekka i b-vare butikken og der hadde de bare madrasser, ikke hele senger :)

Men jeg har funnet noen senger her som jeg vurderer allerede :)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Har allerede sovet der i rundt 10 år... og kroppen min er så uggen som den kan bli fra før ;)

7618687[/snapback]

Erlend_G har mange fine og seriøse innlegg... On topic: IKEA-senger anbefales på det varmeste. Jeg kjøpte en av de dyreste dobbeltsengene de hadde for et år siden: Malm sengestamme, Sultan Hasselbäck madrass, og den tykkeste overmadrassen (husker ikke hva den heter, men den er ca 10 cm tykk). Størrelse: 200x180. Totalpris ca 7500,- Har aldri vært i nærheten av å ligge i en så god seng tidligere. Anbefales på det sterkeste! :love:

Edit: Trykkleif

Endret av jultomten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...