Exclusive Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Og jeg er veldig gla i The Kids Arent Alright av The Offspring. Den har noen flotte gitar riff. 7805948[/snapback] The Kids aren't allright? Er det en spin off av The Who's - The Kid's are allright? 7818571[/snapback] Nei, tror ikke det. De har nok bare lånt navnet. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvorfor ikke legge ved en link? Sånn som denne: http://www.youtube.com/watch?v=UvfDrlhtDoY G'n'R - Welcome to the jungle Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Iron Maiden med Fear of the Dark. Får grøsninger når jeg hører den introen på en konsert. Lenke til kommentar
Ghast Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hmmm. Master of Puppets... eller March of Mephisto - Kamelot. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hallo, Ghast, og velkommen til forumet! For å unngå å skape telletråder, tråder som bare inneholder oppramsinger av navn, må man begrunne sine svar her. Så nå veit du det Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Brain Drill - Consumed by the Dead har ein kul intro. "As long as we're alive, they ain't never gonna run out of food. The day they do, it'll mean only one thing - we're all dead!" og så startar helvetet. Necrophagia - Blaspheme the Body har bra utdrag frå The Exorcist III. Startar med "God is not here with us now, it is only darkness here - and your death." Har og sansen for introen på Immolation - Dead to Me. "You've left me in the filth... You left me here to die..." også startar songen med Ross Dolan som brølar "WHY?". Rett og slett vakkert. Electric Wizard - Vinium Sabathi er tøff. "When you get into one of these groups, there's only a couple of ways you can get out - one; is death, the other is... mental institution." Kler musikken utruleg bra. Sodom - Napalm in the Morning har og kul intro. "I love the smell of napalm in the morning... it smells like... victory." Frå Apocalypse Now, sjølvsagt. Om det er snakk om reine instrumental-introar, så vinn Atheist - An Incarnation's Dream. Lenke til kommentar
Ezekiel Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Pigs (Three Different Ones). Pink Floyd sine sanger er fantastiske og dei fleste har nokon geniale introer. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Elsker introen til Treasure World av Masterplan. Den starter med at synthen bygger opp litt, så kommer bassen og spiller med. Så rundt 10 sekund så kommer trommene og gitaren med. Flott melodi, som bygger opp mot når sangen begynner. Så rundt 18 sekunder ut i sangen begynner Jørn Lande å synge med litt effekter som får det til å høres ut som jeg er i himmelen nesten. "Out in the rain - I stumble in the muddy darkness Lonely shadow chasing me" Fantastisk! Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Som nevnt; Money for Nothing - Dire Straits Vil legge til Jumpin' Jack Flash - Rolling Stones, intro riffet til Keith i Bergen er noe av det sykeste jeg har opplevd i mitt korte musikk liv. (14 år =/ ) Endret 27. februar 2007 av Stones_ Lenke til kommentar
hightow Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 AC/DC - Thunderstruck ... fra Live-plata felvsølgelig Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Eloy - Poseidon's Creation, utrolig herlig intro Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 And your Bird Can sing - The Beatles Elsker den introen Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 RHCP - Easily Litt tøft de første 10sekundene Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fantastiske begrunnelser, folkens. Telletråder stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg