sdf123 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Halloen, Har et socket 754 hovedkort som jeg skulle rense kjøeribba over cpun på, men når jeg skulle feste vifta og kjøeribba igjen greide jeg å knekke de festene på den plastikkramma som er festet på hovedkortet. Har prøvd å lime, men hjelper ikke. Er det mulig å kjøpe den plastikk ramma noe plasser`? Bilde, det er den øverste jeg har: Endret 10. desember 2006 av b-ill Lenke til kommentar
Intern Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Er det til stock kjøler? Tror det blir vanskelig å skaffe, men du kan jo ringe rundt til nett butikker å høre om de har en til overs, for en liten penge... Ellers kunne du kjøpt deg en ny bedre CPU kjøler hvor det garantert følger med en brakett! EDIT: Mener du festene på sokkelen? o_O Endret 11. desember 2006 av Intern Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Det feste jeg mener er det som man skrur til hovedkortet hvor man så fester de klipsene på viften til. Skjønner? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Nja, nå har jeg aldri hatt socket 754, så jeg er ikke sikker... Er det hovedkortet som du har knukket en del av? :S Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Vist du ser på bildet, å ser du festet. Det er liksom bunnen av selve vifta som man skrur fast på hovedkortet. Må kanskje høre med div butikker. Ellers så bestiller jeg meg bare en ny vifte, zalman får man med feste til også. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja, ser det nå... Har Zalman CNPS9500LED selv, og der fulgte det med braketter til socket 775 hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå