Lakus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) F•R•I•E•N•D•S Joey R.I.P elsket begge seriene Tror Joey var en litt annen type serie egentlig. Det var jo tross aølt en spin-off EDIT: Stemmer Zeph, fixa det nå Endret 5. januar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Friends kjem eg aldri til å begrave, ser det kvar veke mandag til fredag så sant eg har anledning. Forresten så er stjerne (*) M*A*S*H sin greie, Friends har prikkar. F•R•I•E•N•D•S Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hva ser egentlig folk i Friends?? Synes det er dørgande kjedelig, jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hva ser du i "guns n roses-slash playing hendrix"? Folk er forskjellig, og det må da være en grunn til at FRIENDS er en av verdens mest populære serier? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 jeg ser nå heller på Spin Sity da Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hva ser du i "guns n roses-slash playing hendrix"? Folk er forskjellig, og det må da være en grunn til at FRIENDS er en av verdens mest populære serier? 7654161[/snapback] Det første der begynte jeg rett og slett å le av.. Herregud, må da kunne si mine meninger om friends i et topic som handler om en spin-off av det? Såvidt jeg ser heter ikke topicet "Hva synes dere om Slash?", eller noe i den duren.. Grunnen til at Friends er så populært er at dumme ungdommer elsket det, fordi det var noen "litt på kanten"-episoder.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det første der begynte jeg rett og slett å le av.. Herregud, må da kunne si mine meninger om friends i et topic som handler om en spin-off av det? Såvidt jeg ser heter ikke topicet "Hva synes dere om Slash?", eller noe i den duren.. Grunnen til at Friends er så populært er at dumme ungdommer elsket det, fordi det var noen "litt på kanten"-episoder.. Du spurte meg om hva jeg så i Friends? Jeg spurte deg hva du så i det greiene dine. Vi har alle forskjellig smak, og hvis du ikke skjønte at det var det som var poenget mitt, so be it. Du sier du lo av det første jeg sa, jeg ler kraftig av det siste du sa Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hva ser egentlig folk i Friends?? Synes det er dørgande kjedelig, jeg 7654129[/snapback] Good for you! Eg synest serien er genial, den har god humor, bestandig nye emner og situasjonar med 6 skodespelarar som gjer ein fraimfrå jobb. Nokre likar serien, andre gjer ikkje, kvifor må det alltid forklarast? Forskjellig smak og sans for humor er nok viktige faktorar. Eg kan ikkje fordra Hotel Cæsar og Holms, men ser ikkje behovet for å forklare det, ei heller treng eg noko forklaring på kvifor andre likar det. Grunnen til at Friends er så populært er at dumme ungdommer elsket det, fordi det var noen "litt på kanten"-episoder.. 7657642[/snapback] Javel, du veit nok best... :rolleyes: Det forundrar meg litt at du har tre innlegg i ein tråd som handlar om Joey, og til dels Friends, to seriar du ikkje synest noko om. Endret 6. januar 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Før temperaturen stiger enda mer, låser jeg emnet. Joey er slutt, Friends er slutt og diskusjonen er slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg