Gå til innhold

Er Joey slutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

jeg tengte meg at Joey ikke kunne klare og bære en serie alene, har er en bra karakter men som hoved karakter blir det rett og slett ikke bra nok. Jeg kunne heller tengt meg en serie med Chandler og Monica med den nye beibien og det nye nabolaget, det tror jeg hadde blitt en ganske mosom serie. Håper ikke de bringer tilbake Friends, de siste sesongene av det var helt teite.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Håper ikke de bringer tilbake Friends, de siste sesongene av det var helt teite.

7648295[/snapback]

Tror ikke det er en overhengende fare for det, akkurat.

Lenke til kommentar
Håper ikke de bringer tilbake Friends, de siste sesongene av det var helt teite.

7648295[/snapback]

7652772[/snapback]

det har vært noen rykter om at noen av skuespillerene har hatt lyst til og lage en ny sesong.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

7648295[/snapback]

7652772[/snapback]

det har vært noen rykter om at noen av skuespillerene har hatt lyst til og lage en ny sesong.

7652802[/snapback]

Har du kilder?

Lenke til kommentar

Eg har høyrt at det var snakk om å lage eit par episodar med alle skodespelarane, men det er verken bekrefta eller avkrefta. http://www.hollywood.com/news/detail/id/3477372

Er ikkje heilt sikker på om eg har lyst på fleire episodar, den kan bli supert, men samtidig er det ganske stor fallhøgd.

Når det gjeld Joey så synest eg ikkje serien var så aller verst, er Joey som gjer den verdt å sjå, men eg såg lett alle episodane, sjølv om dei ikkje var så mange.

Friends er min favorittkomiserie gjennom alle tider så langt, å overgå det skal godt gjerast, sjølv om dagens ettermiddagssendingar på TV2 har ein del sterke kandidatar.

Lenke til kommentar

7648295[/snapback]

7652772[/snapback]

7652802[/snapback]

kommer ikke på noen nå men jeg har lest det et sted. skal se om jeg kan finne det.

EDIT: ja du kan jo se på linken til Zeph ;)

Endret av Exclusive
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...